Stránka 4 z 5

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 27.11.2010 15:14
od Prase222
Otevřená emote task master : +2
Přístup ke všem kouzlům z mage areny : +1

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 14.01.2011 19:35
od Agent Pipee
Zabil jsem solo Nex. +10(nebo 5)
Dostal drop nad 10m z Nex. +1

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 16.01.2011 02:49
od Dargeth
Pipinka10 píše:Zabil jsem solo Nex. +10(nebo 5)
Dostal drop nad 10m z Nex. +1


Toto by som ešte nepredbiehal, solo je predsa len v budúcnosti. Ale za solo by som určo dal tak minimálne 3, skôr 5 bodov. A za drop... torva +2 bodíky.

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 16.01.2011 14:26
od jakluk
Sociálne a iné veci na RS:
Vím co je Gods Exposed, TehNoobShow, vím kdo je Bob, Gonthorian +1 :lol:
Viděl jsem všechny díly Gods Exposed, TehNoobShow (včetně special) +1 :lol:

Důvod: Sice mi nevadí být NOOB, rád bych ale měl místo 10 bodů 12 :)

bK: Gonthorian spíš :D

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 10.02.2011 06:28
od Nigelnight
třeba schopnost nasadit chaotic wep/ vlastnění chaotic weapon :D
all tasks complete :)

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 25.03.2011 17:20
od Ms Katharina
Zdravím,
pročítala jsem si otázky v archivementu, a docela mě zarazilo, kolik bodů se dá nasbírat jen na dropech a monster huntu. Přijde mi to trochu nefér třeba pro skillery. Ne každý dělá MH, a dost to potom zkresluje výsledek. Kupříkladu skiller, hrající dlouhou dobu, mající přes několik 99 má mít nižší rank, než někdo, kdo nemá ani jednu 99, sotva se orientuje v RS, ale zkrátka chodí MH, nebo má hodně dropů?

Dále, V sekci "combat" je otázka:Vlastním Dragon Claws nebo Godsword (jeden ze 4), proč se ale téměř totožná otázka nachází i v sekci "můj majetek"? Konkrétně God weapon (armadyl, bandos,... ? Nebylo by lepší tyto otázky nějak sloučit?

A ještě jednou v sekci "combat", je otázka vlastnim whip, ale není to poněkud zbytečné, když whip stojí ani ne 1,5M, a tudíž ho může mít každý? A když už tam tedy je, nebylo by fér zde umístit i otázku třeba na Staff of Light?

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 25.03.2011 21:09
od Miki8888
Neupdatovalo se to ani nepamatuju, v současné době se pracuje na jiných projektech pokud se nemýlím. Ale každopádně díky za připomínky ;) . S tím whipem máš pravdu, ale jak sem řekl teď to nikdo moc nesledoval. Klidně připiš více připomínek, pokud ještě nejáké objevíš.

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 25.03.2011 21:45
od El Beatbox
Katharino, tohle jsou celkové achievementy a podle mě jsou zpracované poměrně dobře, zkrátka, když někdo chce mít vysoký rank, musí ovládat víc věcí, než jen být skiller, mh je těžší než skilly a taktéž dropy nemůžeš ovlivnit aby padaly ;)

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 16.04.2011 12:59
od jakluk
Ms Katharina píše:...není to poněkud zbytečné, když whip stojí ani ne 1,5M, a tudíž ho může mít každý?...

Opravdu každý? Člověk se 100k si to asi nekoupí :D

Re: navrhy na otazky

Nový příspěvekNapsal: 16.04.2011 18:50
od Ms Katharina
jakluk píše:
Ms Katharina píše:...není to poněkud zbytečné, když whip stojí ani ne 1,5M, a tudíž ho může mít každý?...

Opravdu každý? Člověk se 100k si to asi nekoupí :D

Počítám s tím, že většina lidí chodí do MMB s jistým finančním základem, ale dobře, máš svým způsobem pravdu. Narážím spíš na to, že se vůbec nejedná o žádnou vzácnou ani extrémně drahou zbraň. Spíše naopak, je to celkem standart u většiny memberů, takže nevidím důvod, proč to tam je. A pořád si stojím za svým. Když už tam tedy musí být, proč tam tedy není kupříkladu i staff of light?

El Beatbox píše:Katharino, tohle jsou celkové achievementy a podle mě jsou zpracované poměrně dobře, zkrátka, když někdo chce mít vysoký rank, musí ovládat víc věcí, než jen být skiller, mh je těžší než skilly a taktéž dropy nemůžeš ovlivnit aby padaly ;)

To si myslíš ty, protože máš stejné zájmy a záliby jako ten, kdo tyto otázky vytvářel. Jejich autor se však na to koukal pouze ze svého vlastního pohledu (melee, MH..) a pozapomněl na to, že ne každý takový je. Takový "jiný" člověk se potom ve výsledku připravuje o zhruba 90 možných bodů (skoro jedna třetina!).
Jinými slovy, nejsi jako ostatní = máš minimum bodů.
Navíc, některé body jsou svou náročností spíše i "bonusové" (kupříkladu zmíněný whip), takže lidé jako ty jsou v tomto ohledu značně zvýhodněni.

Co se týče MH, nepříjde mi oproti skillům náročnější. Většina MH se dělá pomocí Melee, což jde trénovat poměrně snadno, docela rychle a není to nijak finančně náročné. Samotný MH sice lehký není, ale naproti tomu jsou zde non-combat skilly, kterých je mnohem víc. Zaberou podstatně delší dobu na trénování, ale přesto se na nich dá získat možná i míň bodů, než u veškerého combatu s a slayeru dohromady (+ všechny dropy), i přesto že některé z těchto skillů by si svou obtížností a časovou náročností zasloužily třeba i 3 body (jen za dosažení 99). Není náhoda, že 90% lidí v RS dělá nejdřív méně náročný combat a až potom se pouští do všeho ostatního.
Chápu tvůj názor, ale pořád si myslím, že v bodovém hodnocení je combat a MH dost zvýhodněný oproti ostatním věcem.

Ty říkáš "celkové archivementy". Stylem otázek mi to spíš ale připadá jako srovnávání typu "kdo toho kolik zabil, co mu padlo a jaké vlastní drahé zbraně/brnění". Já vím že mnoho RS hráčů nemá v hlavě nic jiného než MH a dropy a ostatní skilly pro ně v podstatě příliš neznamenají, ale pakliže to má být tak jak říkáš, mělo by se to vyrovnat a být fér pro všechny a ne jen pro vybranou skupinu lidí, i přestože se jedná o většinu.