To, co je na fórech, si Jagex čte, například díky tomu přihodili do EoC schopnost, která ti zdvihne dmg při klasickém automatickém útoku, pro ty, kteří chtějí Slayer afkovat, což se rozhodně hodí. Taky zrušili tu WoWkovou hovadinu s nulovým xp na nižších combat levelech.
Jinak já se celkem těším, je tam pár dobrých nápadů (např. co jsem četl snaha, aby jídlo > brewy) a zajímavých zbraní (líbí se mi třeba taky nošení zbraní u pasu mimo boj), ale někde se mi zdá, že se chtěl grafický tým vyblbnout a s velkolepostí animací to přehánějí - na to, že jde třeba jen o pouhé seknutí mečem mi skutečně nemusí rudě svítit půl obrazovky a padat meteority... Taky je škoda, že zruší special attacks, protože ty dělaly každou zbraň o něco jedinečnější - takhle budou všechny stejné a bude rozhodovat jen slash/stab/crush a damage. Tak trochu jsem nepochopil, proč jsem do dragon crossbow musel cpát bronze bolts, ale nějak to ještě dopadne. Z nových prayerů taky nejsem zrovna odvázaný, každý skill rozštěpili na deset složek a kdo se pak má rozhodnout, co leechovat, ještě do toho jíst jídlo a orientovat se v schopnostech. Trochu škoda, že pořádně nefunguje nošení dvou typů zbraní (např. staff a sword naráz) - jednak se nestíhají ovládat schopnosti obou a zranění je sotva poloviční.
Svoje chyby to má, ale spíš se na to těším. No prostě uvidíme.