Stránka 1 z 2

Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 17.08.2012 13:50
od atom631
Nakupujete v čínských obchodech typu dealextreme, nebo chinabuy? Máte spíš dobré nebo špatné zkušenosti? Já jsem si koupil z dealextremu minulý rok před Vánocema obal na kindla 3 a ještě nějaké kabely a blbosti. Zatímco kabely v pohodě dorazily asi za měsíc, obal mi do teď nepřišel. Bohužel jsem si na ztracenou zásilku vzpomněl až někdy před pár dny. No stejně jsem neváhal a napsal jsem na jejich podporu. Obratem odepsali, že mám smůlu a po 6 měsících to nemůžou ověřit, takže má smůlu. No a tak po chvíli (pár dnech) handrkování mi napsali, co bych řekl na polovinu ze zaplacený částky (pouzdro stálo 9,30 doláčů). No rád bych od nich vytřískal celou sumu :). Nemáte nějaký tip nebo zkušenost, co jim mám ještě napsat? Zase aby mě neposlali do prdele :D. Tady přikládám komunikaci (čtěte od spoda).

Spoiler: show
Serena_huang
Hello Marek,

Really sorry for any trouble caused to you.

Actually we are not responsible for the delivery process and the post office can only check the information for your package within 6 months.

Since your contact us over the period,then the post office fail to check the information for you.Hope you can understand.

Then how about saving half of the payment as store credit for you?

Best regards
Serena


8/16/2012 7:23:30 PM (UTC) Customer
Ok, I understand. So if you just have the luck that the customer forgot about the order you can steal the money and say you couldnt check the information. And, of course, you cannot handle my problem any more. Please make sure I will post my story and bad experience with this shop to every single czech forum that im registered on. Hope you can understand ;). (Do no not forget to apologize again, please..)


8/15/2012 2:19:08 AM (UTC) Serena_huang
Hello Marek,

We have contacted our manager and she said that the shippment of your order was over 6 months so that we could not check the information from the post office any more.Therefore,we cannot handle your problem any more.Hope you can understand.

Best regards
Serena


8/14/2012 12:32:23 PM (UTC) Customer
Ok, i will be on my e-mail.


8/14/2012 10:15:43 AM (UTC) Serena_huang
Hello Marek,

Since the shippment of your order is very long ago,we will contact our manager to find a solution for you.Could you please come back to us tomorrow?

Best regards
Serena


8/14/2012 7:31:18 AM (UTC) Customer [Information]
What??? So I dont have no case and no money? Are you kidding me? Or I just misunderstood?


8/13/2012 4:34:18 AM (UTC) Serena_huang
Hello,

Thanks for your explation.

Since the shippment of your order is more than 6 months,we cannot check the delivery information for your package and ask for reimbursement of your not received package any more.Therefore,we may not handle your problem any more.Hope you can understand.

And please contact us within 6 months if you fail to receive your package.Is there anything else?

Best regards
Serena


8/10/2012 9:39:50 AM (UTC) Customer
I still hoped that it will be delivered ~1 or 2 moths after payment, and then i forgot about it.


8/9/2012 5:50:50 AM (UTC) Serena_huang
Dear customer,

Really sorry to hear that.

Why do you contact us so late because your payment is more than 6 months?

Best regards
Serena

Customer
I haven't recieved this order yet. It it almost 9 moths from payment and e-mail "Your order was shipped"!! Where is it? I want it or give me my money!

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 17.08.2012 14:57
od Tice Tequila
Pár obchodů z Číny mám za sebou. Je to tak 50/50. Poslední obchod, co byl, tak byl display na psp 3000. Bylo to prostřednictvím Aukra. Přišel rozmlácenej. Reklamace na poště nakonec neprošla, jsou to zmrdi.

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 06:36
od Baron Integ
jako dost lidi co znam si odtama kupovalo beaty (hip kids everywhere:D) a nemeli zadnej problem s dodanim, akorat to trvalo docela dlouho - ale na to tam bylo myslim nejaky express posta nebo cosi.
a odsud z fora si taky spousta lidi cosi bralo (nefarit...), tahle thread uz tu je po xte taky, takze si myslim ze problem mit nebudes:)

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 08:49
od atom631
No zatím problém mám :). Chci z nich vymlátit těch 10 dolarů, ne jen půlku :twist. No asi je prostě poprosim, jestli by nebylo možný aby mi to vrátili celý. Ale myslím že se na mě akorát tak vyserou :).

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 15:28
od Miki8888
5 dolarů je lepší než nic a i tak to není zas tak velká ztráta, jako upřímně na to, že se ozýváš po roce můžeš být rád...

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 15:33
od atom631
To je pravda no.. asi to vezmu, mozna si postezuju ze to neni cela castka a treba mi pripisou vic =)

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 16:37
od Miki8888
Tak samozřejmě zkus vytřískat celou částku, ale zase sem jen napsal jak to vypadá objektivně :)

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 18.08.2012 20:09
od 269 upi
S podporou Dealextremu mám ty nejlepší zkušenosti. Dokonce se mi podařilo udělat na ně šmelu - došlo mi zboží, ale stopli ho celníci. Tak sem jim psal, že mi to nedošlo. Tak mi vrátili celou částku a pak sem jen napsal na celnici, poslal jim CLO + DPH a měl sem to skoro zadarmo :D

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 19.08.2012 16:16
od Baron Integ
269 upi píše:S podporou Dealextremu mám ty nejlepší zkušenosti. Dokonce se mi podařilo udělat na ně šmelu - došlo mi zboží, ale stopli ho celníci. Tak sem jim psal, že mi to nedošlo. Tak mi vrátili celou částku a pak sem jen napsal na celnici, poslal jim CLO + DPH a měl sem to skoro zadarmo :D

omg haxor:D
BTW vzdy pisejte at vam zaskrtnou na baliku gift - potom se vam nestane ze vam budou chtit balit proclit...

Re: Nakupování z čínských e-shopů

Nový příspěvekNapsal: 23.08.2012 05:54
od Grogy45
Nemáš šanci dostat celou částku nazpět. Ber to co nabízí :)