Novinky

Sdělení vedení webu: Czecho-Slovak Forces přebírají vedení webu ... čtěte Více informací

Sdělení Event teamu:
Dejte nám vědět, jakou akci byste rádi viděli u nás na webu ZDE. Pomozte nám také s dotazníkem, klikněte ZDE.

Sdělení personálu fora:
Pomozte nám zjistit, co nám na RSko ještě chybí ... Více informací

Korekce

Napsali jste nějaký užitečný návod, tipy, triky? Vložte sem.

Re: Korekce

Nový příspěvekod VerdanaThora » 28.09.2011 16:58

Magic - Lunar spellbook od learn_more III. část


Spoiler: show
Skill suppoting spells

V této kategorii najdete kouzla, která nějakým způsobem urychlují/usnadňují nebo zpříjemňují trénink ostatních skillů.


Obrázek
Bake Pie

Magic level potřebný na seslání kouzla: 65
Počet xp za seslání kouzla: 60 + Cooking xp ve výši jako byste koláč normálně upekli.
Runy potřebné na seslání kouzla: 1x Obrázek 5x Obrázek 4x Obrázek
Efekt: Po seslání tohoto kouzla vám upeče všechny koláče v inventáři, a to bez šance na spálení.
Další informace: Jedna sada run = jeden koláč.


Obrázek
Cure Plant

Magic level potřebný na seslání kouzla: 66
Počet xp za seslání kouzla: 60
Runy potřebné na seslání kouzla: 1x Obrázek 8x Obrázek
Efekt: Použijete, pokud vám na farming patch vyschne jakákoliv rostlina. Poté, co na ni sešlete toto kouzlo, bude zase zdravá.
Další informace: Rostlina, na kterou kouzlo sesíláte, musí být pouze suchá, nikoliv mrtvá. Je to obdoba Plant cure potionu.


Obrázek
Humidify

Magic level potřebný na seslání kouzla: 68
Počet xp za seslání kouzla: 65
Runy potřebné na seslání kouzla: 1x Obrázek 3x Obrázek 1x Obrázek
Efekt: Naplní všechny nenaplněné nosiče vody (Vial, Bowl, Jug etc.) a z Clay vyrobí Soft clay.
Další informace: Pro odemknutí tohoto kouzla musíte splnit quest Dream Mentor.


Obrázek Hunter kit

Magic level potřebný na seslání kouzla: 71
Počet xp za seslání kouzla: 70
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 2x Obrázek
Efekt: Po seslání kouzla se vám v inventáři objeví základní vybavení pro Hunter skill - Noose wand, Butterfly net, Bird snare, Rabbit snare, Teasing stick, Unlit torch a Box trap. Vše v počtu jednoho kusu.
Další informace: Pro odemknutí tohoto kouzla musíte splnit quest Dream Mentor.


Obrázek
Repair Rune Pouch

Magic level potřebný na seslání kouzla: 75
Počet xp za seslání kouzla: 75
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 1x Obrázek 1x Obrázek
Efekt: Opraví všehcny Runecrafting pouche v inventáři a zvýší počet použití, po kterém se zničí.
Další informace: Pro odemknutí tohoto kouzla si ho nejdříve musíte zakoupit v minihře Livid Farm.


Obrázek
Superglass Make

Magic level potřebný na seslání kouzla: 77
Počet xp za seslání kouzla: 78 + 10 Crafting xp za každý vyrobený Molten glass.
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 6x Obrázek 10x Obrázek
Efekt: Pokud máte v inventáři Bucket of sand a Soda ash nebo Seaweed nebo Swamp weed, pak se tyto věci promění v Molten glass, a to bez potřeby pece. Navíc je zde šance, že dostanete několik kusů Molten glass extra (bez použití ingrediencí).
Další informace: žádné.


Obrázek
Remote Farming

Magic level potřebný na seslání kouzla: 78
Počet xp za seslání kouzla: 79
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 2x Obrázek 3x Obrázek
Efekt: Umožní vám nahlédnout na jakýkoliv farming patch a pokud je potřeba, tak i doléčit uschlé rostliny.
Další informace: Pro odemknutí tohoto kouzla si ho nejdříve musíte zakoupit v minihře Livid Farm.


Obrázek
String Jawellery

Magic level potřebný na seslání kouzla: 80
Počet xp za seslání kouzla: 83 + 4 Crafting xp za každý amulet.
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 10x Obrázek 5x Obrázek
Efekt: Po seslání namotá všechny nenamotané amulety bez potřeby Ball of wool.
Další informace: Jedna sada run = jeden amulet.


Obrázek
Spiritualise Food

Magic level potřebný na seslání kouzla: 80
Počet xp za seslání kouzla: 81
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 3x Obrázek 5x Obrázek
Efekt: Po seslání na jakékoliv jídlo, je toto jídlo proměněno do podoby, ve které jej může jíst váš familiar. Poté, co mu jej dáte, se vyléčí. Zvýší se jeho combat staty a doba, za kterou zmizí, je doplněna na maximum.
Další informace: Pro odemnknutí tohoto kouzla si jej nejdříve musíte zakoupit v minihře Livid Farm.


Obrázek
Magic Imbue

Magic level potřebný na seslání kouzla: 82
Počet xp za seslání kouzla: 86
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 7x Obrázek 7x Obrázek
Efekt: Po dobu asi 12 sekund máte možnost vytvářet kombinované runy bez potřeby druhého talismanu.
Další informace: žádné.


Obrázek
Fertile Soil

Magic level potřebný na seslání kouzla: 83
Počet xp za seslání kouzla: 87 + 18 Farming xp
Runy potřebné na seslání kouzla: 3x Obrázek 15x Obrázek 2x Obrázek
Efekt: Po seslání tohoto kouzla na daný patch, bude tento patch ihned pohnojen Supercompostem. A to i přes to, že na něm něco roste.
Další informace: žádné.


Obrázek
Make Leather

Magic level potřebný na seslání kouzla: 83
Počet xp za seslání kouzla: 87
Runy potřebné na seslání kouzla: 2x Obrázek 2x Obrázek 2x Obrázek
Efekt: Pět látek v inventáři se promění v kůži.
Další informace: Pro odemknutí tohoto kouzla si jej nejdříve musíte zakoupit v minihře Livid Farm.


Tune Bane Ore

Tomuto kouzlu věnuji samostatnou kategorii, má totiž několik variant.

Obrázek
Tune Bane Ore

Magic level potřebný na seslání kouzla: 87
Počet xp za seslání kouzla: žádné.
Runy potřebné na seslání kouzla: 3x Obrázek 2x Obrázek 1x Obrázek
Efekt: Budete mít možnost z Bane ore vyrobit bary.
Další informace: Toto kouzlo je možno sesílat až po questu Ritual of the Mahjarrat

Poznámky:
Proto, abyste mohli kouzlo úspěšně seslat, je zapotřebí mít v inventáři minimálně jednu z těchto věcí (podle toho jaké bane ore chcete vyrobit):

Abyssalbane ore - Abyssal head/Abyssal head (stuffed)
Basiliskbane ore - Basilisk head/Basilisk head (stuffed)
Dragonbane ore - Dragon bones/Babydragon bones/Blue dragon scale/Green dragonhide/Blue dragonhide/Red dragonhide/Black dragonhide
Wallasalkibane ore - Skull piece/Fibula piece/Ribcage piece

Poté, co kouzlo sešlete, můžete ore použít na pec. Dostanete daný bar, ze kterého vyrobíte (na kovadlině pouze v Kethsi a následně pomocí Fletching skillu) šípy/bolty, které budou silnější proti určitému typu monster (viz níže).

Abyssalbane arrow/bolt - Abyssal demons
Basiliskbane arrow/bolt - Basilisks
Dragonbane arrows/bolt - Všechny druhy draků
Wallasalkibane arrow/bolt - Wallasalki

Pozn. Byla radost tyto články korektovat. Pěkná čeština, kéž by takto psali všichni.
Obrázek
Wilde
Láska se podobá jen lásce, k ničemu jinému ji nelze přirovnat.
Uživatelský avatar
VerdanaThora
Pomocník fóra
Pomocník fóra
 
Příspěvky: 721
Registrován: 19.05.2010 17:58

Re: Korekce

Nový příspěvekod VerdanaThora » 28.09.2011 19:07

Money making - Crafting od learn_more


Money making - Crafting

V tomto návodu vám popíši, jak vydělávat pomocí Crafting skillu, a to i na velice nízkých levelech. Článek bude pro lepší orientaci rozdělen na F2P a P2P část.

F2P část

Metoda č. 1

První metoda bude zaměřená na výrobu Gold ring.

Požadavky
5 Crafting level
Ring mould - seženete v Crafting obchodech, Crafting guildě nebo v Grand Exchange. Aktuální cena v GE zde.
Gold bar - seženete v Grand Exchange. Aktuální cena zde.

Další věci usnadňující/urychlující výrobu
Alespoň takových 200-500k coins, abyste nemuseli do Grand Exchange běhat každou chvíli.

Místa na výrobu
Al Kharid
Falador

Průběh výroby
Začneme tím, že si nakoupíme dostatečný počet Gold barů. Počítejte s tím, že 1000 barů vám vydrží na slabší hodinku pilné práce, maximálně jich můžete koupit 10,000 ks najednou. Také si nezapomeňte obstarat již zmiňovaný Ring mould. Po nakoupení všeho potřebného se přesuňte na jedno z výše zmíněných míst na výrobu.

V bance si do inventáře vezměte 1x Ring Mould a 27x Gold bar. Inventář by měl vypadat takto:

Obrázek

Poté běžte k nedaleké peci kde použijte Gold bar na pec a vyberte Gold ring:

Obrázek

Až budete mít inventář plný Gold ring, opět se přesuňte do banky, kde si naberte nové zásoby a celý proces opakujte.

Výdělek/h & závěr
Jeden trip máte asi za minutu a půl. Kalkulace tedy bude vycházet z toho, že za hodinu vyrobíte minimálně 1,000 Gold ring.

Za hodinu, pokud se nebudete flákat, dáte 15,000 xp do Craftingu (tzn., že vyrobíte 1,000 Gold ringu za hodinu). Vzhledem k aktuální ceně Gold baru - zde -, je cena za materiál 130,000 gp/h. Při ceně - zde - za Gold ring budete mít 165,000 gp z vyrobených věcí.

Čili celkový výdělek činí 35,000 gp/h, což je dobré, vzhledem k tomu, že je to vcelku nenáročný trénink.



Metoda č. 2

Druhá metoda bude zaměřena na výrobu Gold amulet.

Požadavky
8 Crafting level
Amulet mould - seženete v Crafting obchodech, Crafting guildě nebo v Grand Exchange. Aktuální cena v GE zde.
Gold bar - seženete v Grand Exchange. Aktuální cena zde.

Další věci usnadňující/urychlující výrobu
Alespoň takových 200-500k coins, abyste nemuseli do Grand Exchange běhat každou chvíli.

Místa na výrobu
Al Kharid
Falador

Průběh výroby
Začneme tím, že si nakoupíme dostatečný počet Gold baru. Počítejte s tím, že 1000 barů vám vydrží na slabší hodinku pilné práce, maximálně jich můžete koupit 10,000 ks najednou. Také si nezapomeňte obstarat již zmiňovanoý Amulet mould. Po nakoupení všeho potřebného se přesuňte na jedno z výše zmíněných míst na výrobu.

V bance si do inventáře vezměte 1x Amulet mould a 27x Gold bar. Inventář by měl vypadat takto:

Obrázek

Poté běžte k nedaleké peci, kde použijte Gold bar na pec a vyberte Gold amulet:

Obrázek

Až budete mít inventář plný Gold amulet, opět se přesuňte do banky, kde si naberte nové zásoby a celý proces opakujte.

Výdělek/h & závěr
Jeden trip máte asi za minutu a půl. Kalkulace tedy bude vycházet z toho, že za hodinu vyrobíte minimálně 1,000 Gold amuletů.

Za hodinu, pokud se nebudete flákat, dáte 30,000 xp do Craftingu (tzn., že vyrobíte 1,000 Gold amuletů za hodinu). Vzhledem k aktuální ceně Gold baru - zde -, je cena za materiál 130,000 gp/h. Při ceně - zde - za Gold amulet budete mít 170,000 gp z vyrobených věcí.

Čili celkový výdělek činí 40,000 gp/h. Tudíž o polovinu více xp/h a o trochu větší výdělek oproti Gold ring.



P2P část

Metoda č. 1

První metoda bude zaměřena na výrobu Gold bracelet.

Požadavky
7 Crafting level
Bracelet mould - seženete v Crafting obchodech, Crafting guildě nebo v Grand Exchange. Aktuální cena v GE zde.
Gold bar - seženete v Grand Exchange. Aktuální cena zde.

Další věci usnadňující/urychlující výrobu
Alespoň takových 200-500k coins, abyste nemuseli do Grand Exchange běhat každou chvíli.

Místa na výrobu
Edgeville - je potřeba mít dokončené minimálně Varrock easy tasks.
Port Phasmatys
Neitiznot - pro přístup je potřeba aspoň načnutý Fremennik Isles quest.
Piscatoris Fishing Colony - pro přístup je potřeba Swan Song quest.
Shilo Village - pro přístup je potřeba mít splněný Shilo Village quest.
Al Kharid

Průběh výroby
Začneme tím, že si nakoupíme dostatečný počet Gold barů. Počítejte s tím, že 1000 barů vám vydrží na slabší hodinku pilné práce, maximálně jich můžete koupit 10,000 ks najednou. Také si nezapomeňte obstarat již zmiňovaný Bracelet mould. Po nakoupení všeho potřebného se přesuňte na jedno z výše zmíněných míst na výrobu.

V bance si do inventáře vezměte 1x Bracelet mould a 27x Gold bar. Inventář by měl vypadat takto:

Obrázek

Poté běžte k nedaleké peci, kde použijte Gold bar na pec a vyberte Gold bracelet:

Obrázek

Až budete mít inventář plný Gold bracelet, opět se přesuňte do banky, kde si naberte nové zásoby a celý proces opakujte.

Výdělek/h & závěr
Jeden trip máte asi za minutu - minutu a půl, podle toho, kde vyrábíte. Kalkulace tedy bude vycházet z toho, že za hodinu vyrobíte
minimálně 1,100 Gold bracelet.

Za hodinu, pokud se nebudete flákat, dáte 27,500 xp do Craftingu (tzn., že vyrobíte 1,100 Gold bracelet za hodinu). Vzhledem k aktuální ceně Gold baru - zde -, je cena za materiál 130,000 gp/h. Při ceně - zde - za Gold bracelet budete mít 220,000 gp z vyrobených věcí.

Čili celkový výdělek činí 90,000 gp/h. Je to tedy o poznání více, než u Gold amuletu nebo Gold ringu a xp jsou jen o něco menší, než u Gold amuletu. Tudíž toto je asi nejlepší způsob výdělku a zároveň tréninku pro hráče s velice nízkými skilly.


Metoda č. 2

Druhá metoda bude zaměřena na výrobu Unpowered orb a jeho následnou přeměnu na Air orb nebo Earth orb.

Požadavky
46 Crafting level
60/66 Magic level
Glassblowing pipe - nejrychleji ji asi seženete v Grand Exchange. Aktuální cena v GE zde.
Molten glass - seženete v Grand Exchange nebo vyrobíte ze soda ash a bucket of sand. Výroba je ale v těchto dnech dražší. Aktuální cena zde.
Cosmic rune - budou potřeba v hojném počtu na nabíjení orbů. Kupujte je vždy v počtu 3:1 k počtu orbů. Aktuální cena zde.
Air rune/Earth rune - budou potřeba v hojném počtu na nabíjení orbů. Kupujte je vždy v počtu 30:1 k počtu orbů. Aktuální cena Air rune zde a Earth rune zde.

Další věci/skilly usnadňující/urychlující výrobu
40/52 Summoning level - zpřístupnění Bull ant/Terrorbird a jejich scrollu - Unburden/Tireless Run - díky kterým budete moci zůstat v takřka v nepřetržitém běhu.
Dobrý kapitál pro začátek, aspoň 1,000,000 gp, ale dá se samozřejmě začít i s menším počtem gp.
Staff of air/Staff of earth nebo jakékoliv jejich varianty - nahrazují air/earht runy, které budete potřebovat na nabití orbu.
Amulet of glory (4) - bude se hodit na zpáteční teleport do Edgeville, kde budete doplňovat zásoby.
Věci, které snižují vaši celkovou hmotnost - Boots of lighting, Penance gloves, Spotted/Spottie cape, Agile top, Agile legs, vyšší Agility level výhodou.

Průběh výroby
Pro přehlednost to rozdělím na dvě části - výroba Unpowered orbu a jejich následné nabíjení.

Výroba Unpowered orb

Spoiler: show
Nejdříve si v Grand Exchange koupíme vše potřebné. To jest 2,000 - 3,000 Molten glass, 6,000 - 9,000 Cosmic rune a Staff of air/Staff of earth (záleží na tom jaké orby máte v plánu nabíjet). Pokud jste nakoupili vše potřebné, přesuneme se k libovolné bance. Banky doporučuji ty, kde jsou jenom truhly, takže vám stačí jenom kliknout na truhlu (celkem to urychlí výrobu).

"one click" banky se nacházejí například v
Soul Wars
Castle Wars
Gamers' Grotto
Neitiznot - pro přístup je potřeba aspoň začatý Fremennik Isles quest.

Do inventáře si vezmeme 1x Glassblowing pipe a 27x Molten glass. Inventář by měl vypadat asi takto:

Obrázek

Poté použijte Glassblowing pipe na Molten glass (můžete i obráceně) a v nabídce zvolte Orb.

Obrázek

Až ze všech Molten glass vyfouknete Orb, celý proces opakujte do doby, kdy vám v bance zůstanou jenom Orby.


Spoiler: show
Nabíjení vyrobených orbů
Toto bude už trochu náročnější, než jen postávání u banky.
Začnete v Edgeville bance. Pokud hodláte používat nějakého familiara, tak jej tady vyvolejte. Do inventáře si vezměte pár tisíc Cosmic rune (minimálně 78/81 na trip), 26/27 Unpowered orbu a scrolly k danému familiarovi. Do ruky si vezměte Staff of air/Staff of earth (podle toho jestli jdete nabíjet Air orby nebo Earth orby). Na sebe si nasaďte Amulet of glory (tak, aby mu zbývala minimálně jedna možnost teleportu) a podle možností vybavení na snížení váhy.

Z Edgeville banky se tedy odebereme do Edgeville dungeonu.
Podle mapy se dostaneme až k Obelisk of Earth nebo Obelisk of Air.

Obrázek

Berte také na vědomí, že nabíjení orbů je docela dlouhá záležitost, proto se příliš nevyplatí nabíjet Earth orby i přesto, že je jejich cena vyšší, protože v blízkosti je několik agresivních Poison Spiders (lvl 64). (Pozn. korektra: Při High alch. se cena u obou Battlestaff neliší. Za kompletování Air Battlestaff navíc dostáváte 137,5 xp/staff do Craft, tj. o 25 xp více oproti Earth.) Další důležitou věcí je, že se nacházíte v oblasti Wilderness, ale i přes to jsem tu za celou dobu nepotkal nikoho, kdo by mě nějakým způsobem ohrožoval.

Poté, co nabijete všechny Unpowered orby, se pomocí Amulet of Glory teleportujte zpět do Edgeville. V bance si naberte nové zásoby a postup opakujte až do doby, kdy už v bance nebudete mít žádné orby.


Výdělek/h & závěr
Za hodinu vyfouknete 1,600 unpowered orbs, tj. 85,000 crafting xp. Orbů nabijete 550 za hodinu, tj. 41,000 magic xp. Tudíž kalkulace bude vycházet z toho, že za hodinu nabijete minimálně 550 orbů.

Vzhledem k aktuální ceně Molten glass - zde -, je cena za nakoupený materiál 220.000 gp. Při ceně -zde - za Air orb nebo - zde - za Earth orb budete mít 640,000/750,000 gp z vyrobených věcí.

Čili celkový výdělek činí 420,000/530,000 gp/h. Toto je tedy jedna z nejlepších metod jak na výdělek tak i na trénování Magic a Crafting skillu.


Poznámky
Výdělek je samozřejmě větší pokud nenakupujete Molten glass, ale rovnou Unpowered orby (nebo si Moltem glass vyrábíte sami). Ovšem vzhledem k tomu, že toto je článek zaměřený na výdělek pomocí Crafting skillu, popsal jsem celý proces výroby.

Po nabití orbů je zde ještě také možnost výroby battlestaves. Jsou to celkem dobré a rychlé Crafting xp. Vzhledem k tomu, že toto je článek zaměřený na spíše výdělek, než na samotný trénink, tak jsem tuto metodu dále nerozepisoval, protože to není v žádném případě výdělečné. Tedy aspoň s aktuálními cenami. Ceny všech battlestaves najdete zde, ceny všech orbu najdete zde.
Obrázek
Wilde
Láska se podobá jen lásce, k ničemu jinému ji nelze přirovnat.
Uživatelský avatar
VerdanaThora
Pomocník fóra
Pomocník fóra
 
Příspěvky: 721
Registrován: 19.05.2010 17:58

Re: Korekce

Nový příspěvekod VerdanaThora » 29.09.2011 06:52

Charm sprites od Tom rrrr


Spoiler: show
Charm sprites hunting


Požadavky: 72 Hunter
Požadované předměty: Yaktwee stick, Spirit lure (nebo 4.000gp)

Na rovinu je potřeba říci, že i když se jedná o "charm" sprite hunting, tak získávat charmy touto metodou je holý nesmysl (3 hodiny zde, se rovnají jednomu zabití Borka). Především by vám mělo jít o Hunter XP nebo o úlomek do Shattered Heart. Hunter XP jsou výhodné okolo levelu 72, z Herblore Habitat jsou ale (mnohem) lepší odměny.

Obrázek

Charm sprites, nebo-li Invizzy critters, jak je nazývá gnóm, který je objevil, se nachází jihozápadně od Tree Gnome Stronghold. Nedivte se, když tam nic nebude, taky je zatím vidět nemáte.

Obrázek

Promluvte si s gnómem (Yaktwee Swinmari Cianta) u rozbitého dolmenu a kupte si od něj Yaktwee stick a Spirit lure.

Obrázek

Co je tedy vaším úkolem?

Z chatrného vysvětlení gnóma zjistíme, že uniká ze Spirit realmu (z dimenze summoning příšerek) skrz dolmen energie, která se v Gielinoru (tato dimenze) zformovala do fyzické podoby. Naštěstí Charm sprites nemají nic lepšího na práci, než celý den ožužlávat keře, takže je můžete zvesela začít lovit.

Princip je takový, že najdete keř (Neverberry bush - je jedno jak vypadá), který je právě pojídán Charm spritem (třese se) a hodíte k němu Spirit lure (kliknete na keř). Na této metodě huntingu je nejlepší, že se nemusíte hnout ani o píď, celý lov probíhá na dálku. Poté na Spirit lure u keře kliknete, čímž z hůlky vystřelíte paprsek, který pošle Spirit lure zpět do vašeho batohu a všechny Charm sprites (nejčastěji jednoho, ale výjimečně i dva a tři) zviditelní.

Obrázek

Obrázek

Teď už jen stačí na zviditelněné Charm sprites vystřelit z hůlky (rychle – jinak utečou), čímž explodují. K vám pak poslušně připochoduje odměna, jeden Charm slice (gold/green/crimson/blue jako normálně).

Charm sprite Level Experience
Gleaelg72130xp
Tranart72200xp
Slithtils72400xp


Obrázek

No a můžete celý postup aplikovat znovu. Až nasbíráte 10 Charm slices (čím lepší Charm sprite, tím vyšší šance na lepší shard), můžete z nich vytvořit 1 charm ("combine").

Obrázek

Po celou dobu lovu se můžete podívat na svou Yaktwee stick, která vám sdělí, kolik Charm sprites jste už chytili. Můžete si tak udělat dobrou představu o tom, jak často se vám povede najít Slithtilse, atd.

Obrázek

Tato metoda je především pro lenochy nebo fanoušky Star Wars a Harryho Pottera… :)
Kdokoliv s větším zájmem vyvíjet aktivitu, by se měl na tomto levelu přesunout do Herblore Habitat. Ale zkušenosti zde jsou celkem slušné a jako metoda shánění Hunter rock to není vůbec špatná.
Obrázek
Wilde
Láska se podobá jen lásce, k ničemu jinému ji nelze přirovnat.
Uživatelský avatar
VerdanaThora
Pomocník fóra
Pomocník fóra
 
Příspěvky: 721
Registrován: 19.05.2010 17:58

Re: Korekce

Nový příspěvekod VerdanaThora » 29.09.2011 17:47

Celtic knot - rovnicemi od Catmam1


Spoiler: show
Celtic knot


Celtic knot se dá řešit mnoha způsoby. Náhodně posouvat a ono to tam nějak zapadne nebo si to lze při trošce myšlení představit i jako určitou rovnici. Jen to chce malinko zapojit pamatováka na 2 primitivní vzorečky pro daný tvar Celtic knotu.

Obrázek

Takto např. může vypadat jeden z mnoha Celtic knotů. Kouzlo rovnic spočívá v tom, že si zvolíme nějaký základní uzel dvou pásů a snadno si spočítáme, kolik je na něm run k dalšímu uzlu. Je lepší volit tam, kde se to uvidí jednoduše a nebude se to plést. Proto například zvolíme základní uzel (modře vyznačen) a druhý uzel (fialově vyznačen).

Obrázek

Jednoduše si spočítáme, kolikátá runa je od modrého uzlu na fialovém uzlu. Tudíž vidíme, že na modrém pásu je to druhá runa od modrého, takže X+2 v protisměru hodinových ručiček. Na šedivém pásu to je čtvrtá, čili X+4 také v protisměru hodinových ručiček. A následně jen hledáme shodu, kdy za X zvolíme nějakou runu a podíváme se, která runa je na tom pásu dle vzorečku. Pokud se nám vypočtené runy shodují, zkusíme posunout pásy tak, aby odpovídaly a uvidíme jestli se i další uzly shodují. (Jak je vidět, modrý a šedivý se tu protínají i na dalším místě a občas se stane, že jedna část sedí, ale druhá ne. V tu chvíli se pokračuje v hledání shod dále, ale to se stane málokdy.)
Příklad: Na modrém pásu na základní pozici si zvolíme třeba Air runu úplně nahoře. Dle vzorce X+2 v protisměru vidíme, že další runa je Body. Tyto runy si zapamatujeme a podíváme se na druhý pás, kde je Air runa (jestli vůbec je, pak se vyloučí a hledá se další zákl. runa) a podíváme se dle X+4 v protisměru, jestli tam je Body runa. Pokud ano, posuneme. Pokud ne, volíme další.

Toto se opakuje, dokud nenalezneme shodu.

Výhoda?
Až si pořádně přečtete a pochopíte tuto metodu, budete mít univerzální návod na jakýkoli celtic knot. Jde to tak se všemi, jen zvolit dané vzorečky.
Nemusíte nijak chaoticky pásy posunovat, vše jde řešit bez posouvání, jen s pomocí Invert paths, kdy vidíte druhou runu pod uzlem.
Někdy to trvá trošku déle, někdy krátkou dobu, ale jde to rychle. Osobně, když se snažim, mám knot do 2 minut. Když u toho řeším další věci okolo, tak do 10 minut. Nikdy jsem však nepřesáhl tento limit.
Obrázek
Wilde
Láska se podobá jen lásce, k ničemu jinému ji nelze přirovnat.
Uživatelský avatar
VerdanaThora
Pomocník fóra
Pomocník fóra
 
Příspěvky: 721
Registrován: 19.05.2010 17:58

Re: Korekce

Nový příspěvekod Hyger3 » 07.01.2012 17:52

Dg tics b Koudy. 1 part now, kinda hard done.

Dungeoneering tipy a triky aneb Jak na rychlý Dungeoneering

Autor článku: Koudy15x

Taktická stránka

V následujícím návodu se pokusím zachytit, jak na rychlý Dungeoneering v čase 15-25 minut. Tento návod je určený spíše pro zkušenější hráče, ale pokusím se to napsat dostatečně srozumitelně i pro začátečníky. Pokud dodržíte všechny tipy v tomto návodu, měli byste mít průměrný čas flooru 20 minut. Tento návod není určen jen pro keyery, ale i pro zbytek teamu, který je taktéž velmi důležitý. Pokud je keyer velmi schopný, ale team je neschopný, není šance dát floor rychle.

1. Runy a Toolkit
2. Gatování
3. Následování keyera
4. Hlášení
5. Znalost levelů
6. Summoning
7. Keyer
8. Zbraně, armoury a ringy
9. Používání stěn
10. Sběr surovin
11. Bindování ammo
12. Psychologická stránka DG
13. Keyer's guide
14. Damage mastery

Dále následují tipy, používané v 15minutovém dungeonu (dále jen DG):

1. Runy a Toolkit
Vždy kupujte Toolkit a vyrobte si runy na Group gatestone (dále jen GGS), což jsou Law runy, na Gatestone (dále jen GT), což jsou Cosmic runy a runy na Cure, což jsou Astral runy.

Důvod: Na začátku každého DG sesbírejte nějaké vyšší jídlo a pár věcí na prodej, prodejte, kupte 50 Rune essence a vyrobte cca 50 Cosmic run a 10 Astral run. Pokud nemáte bindnuté Law runy, vyrobte i ty, ideálně 50-70 Law run. Dále za zbylé peníze kupte Toolkit a zbytek peněz dropněte v base pro další členy teamu.

2. Gatování
Dobré gatování je základ rychlého Dungeoneeringu.

2.1 Základny (dále jen Base)
To je hloupost, proč by někdo gatoval base? Kdykoliv můžete použít Home teleport (dále jen HT) a dostat se tak do base.

Důvod: Pokud se chcete vrátit do base otevřít nějaké key door, stačí použít HT. Pokud jste na začátku nestihli udělat runy nebo koupit Toolkit, toto je správný okamžik.

2.2 Dveří
Gatujte každé dveře, které uvidíte, pokud keyer nemá key nebo na ně nemáte level.

Důvod: Vždy je lepší, když dva lidé gatnou jedny dveře, než když to neudělají a dveře zůstanou negatnuté. Je to celkem zdržení, když keyer potom musí běžet přes půl mapy jen kvůli tomu, že jste negatnuli dané key dveře nebo skill dveře. Gatujte i dveře blízko base, ale pokud narazíte na dveře daleko od base a nikdo nemá volný Gatestone, není problém zničit minulý Gatestone a gatnout dveře nové, vzdálenější od base.

3. Následování keyera
Nenásledujte keyera, dělejte guardian doors (dále jen GD) ihned, jakmile je uvidíte, nebo je gatněte a nahlašte to keyerovi.

Důvod: Keyer běhá po dungu sem a tam a potřebuje vaši pomoc pouze tehdy, když potřebuje gatnout dveře, vymlátit GD nebo otevřít skill dveře, tudíž je zbytečné ho pořád následovat. Buďte však rychlí, jakmile vás keyer potřebuje, potřebuje vás hned, tudíž jakmile keyer zahlásí například "GTGD" (Group gatestone, guardian door) a vy neděláte nic důležitého, gatněte místo, kde jste, a běžte mlátit GD, které keyer nutně potřebuje. Po vymlácení, pokud nebudete potřeba, se zase můžete vrátit na předešlé, gatnuté místo, a pokračovat v cestě. Pokud v cestě narazíte na keydoor/skilldoor/GD, gatněte a nahlašte Zeyerovi; pokud narazíte na lehké GD, sólujte ho; hádanky, které je možné je sólovat, sólujte také.

4. Hlášení
Hlaste všechny objevené keye (obvykle požívejte zkratku "GK YP" = got key yellow pentagram), které následně co nejdříve dropněte na Group gatestone. Nikde jinde keye nedropujte! Dále hlaste skill doors, otevřené dveře a prostě vše, na co narazíte, aby měl keyer přehled, co se u vás děje.

Důvod: Keyer je čtenář mapy. Dobrý keyer by se nikdy neměl zastavit, a proto potřebuje pro rychlý Dungeoneering mít přehled, co se v dungeonu děje - tudíž potřebuje vaše hlášení, aby věděl, co kde je. Toto je jedna z nejdůležitějších věcí, které je třeba dělat pro rychlý Dungeoneering! Pokud toto nebudete dělat, keyer se bude ptát ostatních členů teamu, aby mu to zjistili, což samozřejmě zpomaluje celý team. Tímto můžete nabrat 1-2 minuty na každém dungeonu.

5. Znalost levelů
Pokud chodíte se stálým teamem, hodí se znát levely druhých aspoň přibližně. Pokud chodíte s náhodnými lidmi, hodí se aspoň vědět, kdo je maxed/high levelled.

Důvod:
Jakmile budete znát levely vašich parťáků, bude pro vás snadnější otevírat dveře, než se sáhodlouze ptát, kdo má to a to, nebo to hledat v hiscores. S náhodnými hráči je to maličko horší, ale když se připojujete do party, zkuste občas zhlédnout total levely, abyste měli přehled, kdo je jaký skiller a u koho je největší pravděpodobnost, že ten požadovaný level bude mít.

6. Summoning
Nedělejte jiné familiary kromě Bloodragerů, a to pouze na warped floors.

Důvod: Jiný familiar, jako je třeba nosič nebo healer, je samozřejmě použitelný, ale nejvýhodnější je dělat bloodragery, jejichž special attack snižuje Defence a velmi efektivně zabíjí některé bosse. Bloodragery dělejte pouze na warped foors, na jiných floorech není prakticky těžký boss, na kterého by byl bloodrager potřeba. Nezapomeňte k ragerovi vždy udělat scrolly, které právě způsobují snížení Defence. Nejvíce využívaní jsou rageři na Warped Gulegu, kde pokud má celý team bloodragera, boss padne do minuty. Ragery dělejte, pouze pokud máte čas, nedělejte je, pokud máte například mlátit GD. Bloodragerův High alchemy je 32188 gp, pokud dostanete bosse, na kterého ragerů není potřeba, není problém je zpeněžit.

7. Keyer
Sledujte keyerův inventář! Pokud keyer řekne, že něco máte udělat, udělejte to! Ignorování keyera je ta nejhorší věc, kterou můžete udělat v rychlém DG.

Důvod: Ring of kinship má možnost sledování inventáře, výbavy a skillů jakéhokoliv hráče, který je s vámi v partě. Vy sledujte hlavně inventář vašeho keyera a hlídejte si klíče, které máte gated. Pokud uvidíte, že keyer sebere klíč, který vy máte gated, řekněte si o něj a opět ho dostanete na GT. Bezodkladně ho běžte otevřit a případně regatněte, pokud za těmi dveřmi je něco, co nemůžete otevřít sami.
Toto je nejdůležitější věc pro rychlý dungeon!!
Můžete mít různý názor na keyerův rozkaz, ale uposlechněte ho. On je leader DG, tudíž on rozhoduje, co se udělá teď a co potom. Pokud chcete rychlý dungeon, mějte rychlou reakci, takže když keyer řekne GTGD all, udělejte to. Pomalá reakce týmu na GTGD může DG zpomalit až o 30-60 sekund. Opět sledujte keyerův inventář, pokud má málo jídla a není suicider, dropněte mu něco - on nemá čas si lootnout něco z GD, když stále někde běhá, ale vy ano, takže i kdyby to měl být váš poslední kousek jídla, bude dobré, když ho bude mít spíše keyer než vy.

8. Zbraně, armoury a ring
Jako zbraň mějte ideálně binded 2h (nejvyšší, který můžete), ring tier 10 Berserker, který samozřejmě stojí pár tokens, takže je spíše pro pokročilé, ale tak tier 6 si může dovolit každý. Do 50 Dungeoneering bindujte co nejvyšší 2h, 50-99 bindujte 2h + platebody (později vyměnit za Shadow silk hood - dále SSH, až vám padne), 100-119 je spoustu kombinací, ale nejčastější je 2h, SSH a platebody které lze nahradit za Hexhunter bow nebo Blood necklace. 120 DG a více je nejvýhodnější bindnout 2h, SSH, platebody a platelegs (platebody a platelegs vyměnit za Hexhunter bow a Blood necklace, až vám padnou).

Důvod: 2h je mnohem výhodnější než rapier, battleaxe, spear. Společně s Berserker ringem vytváří smrtící kombinaci, která je použitelná na kterákoliv monstra díky Slash a Crush útoku. Jakákoliv jiná kombinace zbraně a ringu je k ničemu, anebo není zdaleka tak výhodná. Špatné bindování v čase celého dungeonu také hraje roli, pokud máte zbraň, plate a shield a k tomu Tank ring, tak při guardian doors, kterých je po celém dungu naseto mnoho, to nedělá dobrotu. Pokud máte binded Hexhunter bow, jednoznačně používejte Desperado ring. Díky této kombinaci dokážete zabít mága dřív, než stihne sundat půlce teamu SSH a tím utratit spoustu jídla.

9. Používání stěn
Pokud jsou v místnosti zdi, použijte je.
Počkat. Já myslel, že jsou určeny pouze jako dekorace.

Důvod: Nebojte se používat zdi v místnosti, zachrání vám tuny jídla.
Nějaké příklady: Běh kolem zdi, pokud jste unhooded reborn mágem. Zbavíte se tak otravných warriorů, kteří vám dokážou uškodit a sebrat spoustu jídla. Použitím stěn dokážete izolovat mágy od rangerů a warriorů (obzvláště Brute) dle potřeby, což dokáže významně pomoct a ušetřit jídlo zbytku teamu. Luring však nesmí trvat dlouho, jinak to potom zdržuje celý Dungeoneering, což také není dobré.

10. Sběr surovin
Sbírejte herby, seedy, blue charmy (pouze na warped floor) a k tomu druhotné suroviny dle Summoning levelu; na Occult floors, pokud nemáte v teamu Hexhunter, se vyplatí sekat nějaké logs na luky, kvůli Necrolordovi.

Důvod: Herby kvůli potionům, všechny high level herby a seedy (Magebane, Lycopus, Buckthorn, Winters grip). Blue charmy pouze na ragery, ale blue charmů není nikdy dost, takže sbírejte všechny, které najdete. Vyplatí se i lootovat truhly, bývá v nich spousta herbů a právě blue charmy tam naleznete téměř pokaždé. Vytěžte pár Gorgonite a Promethium ložisek, které později použijete na ragery, ale zase to nepřežeňte, ať potom máte místo na jídlo a nemáte v inventáři samé ores. Hodí se i vylootované coins. Logs sekejte dle levelu, ideálně Entgallow nebo Gravecreeper.

11. Bindování ammo
Základní bindování je 125 items, hodí se ale udělat quest Salt in the Wound, po jehož splnění máte možnost bindnout až 225 items, což se hodí právě zejména pro Hexhunter bow.
Já osobně binduji Law runy, nemusím je každé kolo vyrábět a hodí se na c1s. Kdo vlastní Hexhunter bow, jednoznačně binduje Sagittarian arrows. Další možnost bindování je vlastnit Celestial Surgebox, který lze získat pouze z dropu z Mage, kam se dají nacpat runy na Surge kouzla.


Part 2, qte btr, stl nt engh

Psychologická stránka

V následující části návodu se pokusím nastínit psychologickou stránku Dungeoneeringu a vysvětlit, co vede hráče k některému jejich chování.
Dobře, přečetl jsem si návod, ale pořád dělám dungeony za 25 minut. Jak je to sakra možné?? Říkal jsi, že to dáme za 15 minut, ale to je nemožné!

Zrovna teď jste posbírali team a jste připraveni zvládnout 12 floors v následujících 3 hodinách, ale při vašem 3-4 dungeonu si všímáte zhoršení teamu, i když víte, že předchozí 3 dungeony byly velmi rychlé. Důvod je velmi jasný, hráči začínají být méně aktivní, nejsou tak pozorní jako na začátku, začíná je to třeba trochu nudit, nebo zapomínají gatovat místa. Jsme jen lidé a dělat takto aktivně věci 3 hodiny v kuse je prakticky nemožné. Hlavně začínáme přemýšlet o věcech, které bychom mohli dělat místo dungování. Patří mezi ně třeba prohlížení internetu, chatování s přáteli na ICQ, prozrazování osobních informací na Facebooku. Takto přestáváme na samotný Dungeoneering dávat pozor.
Když jsem začínal keyovat fast dungeony a vzal třeba lidi se slabším Dungeoneeringem než obvykle, hráči byli šokováni rychlostí okolo 20 minut, low level worldy jsou většinou rády za 40 minut, a najednou se to zvládlo za 20minut? Ispirovalo je to, aby se snažili a další dungeon se opět povedl takto rychle. Respektovali moje rozkazy a reagovali na vše velmi rychle. Díky tomuto se velmi dobře bavili, nenudili se, tudíž dungovali efektivně. Obvykle se dá stihnout tak 2-4M xps při 100+ DG, když děláte tyto dungy.

Nicméně…

Po nějaké době hráči brali tuto rychlost za samozřejmost a začali ztrácet zájem se snažit. "To není moje chyba, nejspíš za to může ten druhý." Lidé zapomínají důvody jejich úspěchu - například hlášení gates, gatování, pomalá odezva na GTGD apod., takže průměrný čas DG vzroste o 3-5minut.
Nezapomeňte, že keyer je taky jenom člověk, sice mnohem zkušenější, ale také může na něco zapomenout. Zkuste si pamatovat key doors a případně odpovědět na keyerův dotaz. Moc mu to pomůže, jinak by tam musel běžet, aby zjistil, co tam je.

—Gatujte dveře, hlaste dveře a případně dávejte méně zkušeným za úkol gatnout ty a ty dveře.—
Tohle je efekt domina, když lidé vás uvidí, jak se snažíte co nejvíce a nejefektivněji pomoct keyerovi, gatovat dveře, hlásit klíče, tak se vás pokusí napodobit, budou se také snažit a významně pomáhat keyerovi.

—Dovednost týmu se významně zvýší 5x, pokud celý team má přehled o mapě—

—Dobrý team má dobrého keyera, nejlepší team má 5 keyerů—
Například když dropnete GT do GD, team by měl automaticky a bez toho, aby vám to keyer musel říkat, přenést GT dále, nenechat ho v prázdném GD, kam si pro něj potom keyer musí doběhnout. V dnešní době tohle vidíte jen v málo teamech.
Pokud všichni znají rozložení dveří na mapě, budou vědět, kudy se nejspíše půjde, a budou se tak moci podle toho zařídit, přenášet GGS apod.

—Rychlost mapy závisí zejména na gatování—
Odvedl jsem dobrou práci! Otevřel jsem moje dveře, které vedly do DE, můj gate již nebude potřeba!
Váš gate je potřeba; vždy, jakmile dosáhnete DE, regatněte. Otevřete mapu a koukněte se, jestli ve vaší oblasti nejsou nějaké dveře, které by mohly být key nebo potion doors. Poté pokračujte do GTGD, pokud je nějaké zrovna potřeba, po cleannutí GD, když vy nebudete třeba, běžte ke svému gate a běžte do té lokace, kterou jste viděli nedaleko od vašeho gate, a je potřeba gatovat. Někdy se může stát, že keyer vám dá povel, abyste běželi k nějakým dveřím dříve, než skončí GD. Udělejte to. Keyer zná mapu daleko lépe než vy, protože se v ní v jednom kuse pohybuje, běhá a posouvá GT na potřebná místa.

—Váš gate by nikdy neměl být volný—
To znamená, že jste failnuli gatnout například bosse, který vás jednou hitnul, nebo jste prostě zapomněli dropnout gate. Důsledkem tohoto může být to, že tým začne být trochu zmatený/líný. Je to jedna z velmi nepříjemných věcí, která se může v DG stát.

—Jak se chovat, když máte v teamu nooba—
Chovejte se k nim, jako byste byli počítač. Toto je použitelné i v real life. Na každého nooba jinou medicínu. Buďte přívětiví a buďte praktičtí i přes jejich chyby nebo provokativní chování, pamatujte, že oni nestojí za to, být na ně naštvaný/á a plýtvat na ně svou energií.

—Jak se chovat, když máte v teamu skilled nooba—
Potkáte někoho nepříjemného a nenáviděného, který je v každém směru mistr DG, je nejspíše nevyspělý a odsuzován kolektivem. Snažte se co nejvíce snížit vaši netoleranci k takovýmto lidem. Pokud jste rozumní, určitě to lehce poznáte. Další členové vašeho teamu poznají, čeho se svým chováním snažíte dosáhnout a začnou ho tedy více tolerovat, jen aby ten DG už byl hotový a nemuseli jste se tu s ním hádat.

—Nedungujte s level 3 skillers—
Důvody:
1. Redukují počet Gatestones v teamu o 1
2. Redukují průměr Prayer levelu teamu, takže Prayer potiony, které vyrábějí, nestojí za nic.
3. Combat potiony, které vyrábějí, vám zdaleka nenahradí pátého hráče.
4. Nepotřebujete altar, vždy se v DG nějaký najde - a když ne, jedna smrt vás taky nezabije, altar si obvykle vezme 2minuty na každém dungu se vším všudy.
5. Musíte cleanovat veškeré místnosti, kde skiller je potřeba, např. emote room nebo levers.
6. Snížení průměrné síly monster v DG se sice hodí, ale je to o tak málo, že to skoro nepoznáte.
Asi byste přišli na další a další způsoby, proč říci NE level 3 skillerům.


Tiss dlast part - no3. Exhsting

Keyer‘s guide aneb Jak používat GT efektivně

Pro dnešní dungeon jste se rozhodli, že budete keyovat, vidíte temný blue triangle ve vašem inventáři, ale nevíte, kdy a kam ho dropnout? Zde si přečtete, jak na to.

—Pokud váš team ještě nemá žádné gates, nesete GGS i sebe.—
Důvod: GGS zvedá váš počet Gatestones o 1, jakmile dosáhnete lokace, kde se jako keyer oddělujete od teamu, dropněte GGS a vyrobte si v inventáři GT pro gatnutí dveří, kam doběhnete, pokud bude potřeba přesun GGS.

—Snažte se udržovat váš GT v lokaci, kde je nejvíce key doors—
Důvod: To je snad jasné, je výhodné mít gated lokaci, kde je hodně key doors přímo keyerem, který nemusí předávat klíče po jejich nalezení hráčům, nýbrž si tam doběhne a otevře si dveře sám, což je lepší pro lepší přehled o mapě.

—Pokud GD má 4 dveře a mapa vypadá, že minimálně 2 z dveří povedou dál, než do DE, dropněte zde GGS—
Důvod: Kvůli rychlému přístupu teamu k těmto zbylým dveřím. Je lepší GGS nenosit pořád s sebou, nemusíte pak běhat tam a zpět.
Pokročilí keyeři často pověří kamaráda, aby nesl GT s teamem (dragování), ušetří to hodně času a keyer toho méně naběhá.

—Váš Gatestone je jídlo—
Když se teleportnete z těžké roomky, kde schytáte pěkných pár ran a teleportnete se k GGS, damage schytáte; pokud se teleportnete k personal GT, damage se vynuluje. Může to být jedna z vašich největších výhod jako keyera, používat právě personal Gatestone při těchto situacích.

Damage mastery
V téhle sekci popíšu, proč někteří hráči mají pořád Berserker titul.

—Vnikání—
Vlezte do každé room dvojklikem, aktivujte magic protect při otevírání dveří, mějte připravenou myš na zbylé 2 protecty a měňte vevnitř, pokud potřebujete.
Důvod: Zkoumání room, potom zapínání prayeru a konečně potom vcházení do room opravdu DG zpomalí, někdy to může být až 1 minuta na každém flooru.

—Útok první, switch druhý—
Váš 2h by měl být nastaven na SLASH mode, s tím vždy útočte na každé monstrum a po kliknutí "attack" se snažte co nejrychleji změnit styl útoku na CRUSH, pokud hitnete Forgotten warriora 1hit SLASH, nic se nestane, ale snažte se na CRUSH změnit co nejrychleji po kliknutí na "attack".
Důvod: Každé 3 sekundy ztrácíte 300 damage v průměru, které by monstrum mohlo mít nahitováno, zatímco vy switchujete. Máte velkou šanci, že stihnete switchnout dříve, než zaútočíte, tak proč čekat. Spojíte tak potřebný čas na switch a potřebný čas na doběhnutí k monstru v jedno, což potěší.

—Lootujte mezi útoky—
Snažte se tohle dělat, jediná výjimka je, když máte 300 HP a nutně potřebujete jídlo.
Důvod: GD blokuje cestu keyerovi, takže byste nejdříve měli room vyčistit, aby keyer mohl běžet dále, a poté teprve lootovat.

—Útoky na dálku—
Když uvidíte level 3 shade/warrior/ranger/mage atd. na druhé straně room, než stojíte, vyplatí se mít po ruce Hexhunter bow, nebo pokud máte runy, tak vystřelit spell. Na 99% umřou a nemusíte k nim běžet.

—Lurujte monstra ke dveřím—
Poslední 1 nebo 2 monstra se snažte nalákat ke dveřím, vždy 1 útok a 1-2 políčka poodejít, ušetříte nějaký čas a po vyčištění roomu můžete ihned otevírat dveře.

—Připravujte se pouze když jste volní—
Dělejte bloodragery/runy, pouze když nejsou absolutně žádná GD k udělání, ale jakmile uvidíte v chatu "GTGD", zahoďte všechno, co děláte a běžte tam pomoci při mlácení GD.


To je ode mě vše, doufám, že vám tento článek pomůže, a těším se na vaše 15 minutové DG!
R A W R
WATCH DAT A $ $
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Hyger3
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 02.01.2008 09:01
Bydliště: The Core/Taverley
RS nickname: Hyger3

Re: Korekce

Nový příspěvekod Hyger3 » 08.01.2012 18:33

Rady vod Kejna, bylo to děsný, navíc je to asi nedokončený, že jo.

P2P Dungeoneering – pár rad od Kejna
Autor článku: Kejn
Bude to takový souhrn všemožných rad a tipů (víceméně rozšířený a upravený článek od Andrejka, který je na webu, ale už zastaralý - dnes se dunguje úplně jinak).

Nejdříve slovník, protože některá tyto slova budu používat i později
GD - Guardian door -> místnost, již je potřeba vyčistit, aby skrze ni šlo projít.
DENK - Dead end no key -> slepá ulice bez klíče.
DEWK - Dead end with key -> slepá ulice s klíčem uvnitř.
GTGD - Gatestone Guardian door-> teleportovat se ke gt a vyčistit gd, které jsou poblíž.
GTM - Gatestone marked -> GDM se používá Guardian door marked.
GTB - Gatestone boss - > teleport k bossovi.
Ab - Abandoned floors.
Oc - Occult floors.
Warp - Warped floors.
(Občas se používají jenom první písmena, především při hledání floorů.)
gk xxx - got key xxx -> našel jsem klíč xxx.
gtd - xxx > gated xxx-> něco jsem si gatnul personal gatestonem, např. key door.
c1s -> dělání nízkých floors na Complexity 1.
tx -> Tier x -> úroveň itemu.
idle -> Když nemáte co na práci (žádné gd či otevírání dveří), je to znamení pro keyera, že by měl přesunout gt k nějakým gd.
hhb (hex) -> Hexhunter Bow -> Slayer item - popsán níže.

Zkratky klíčů
y - yellow
p - purple
gr - green
go - gold
b - blue
o - orange
s - silver
cr - crimson

co - corner
d - diamond
s/sh - shield
p - pentagon
t - triangle
c - crescent
r - rectangle
w - wedge

Jak trénovat (jak probíhat které floory)
Nebudu zde psát, jak to dělat s nízkým dungem, protože počítám s tím, že máte aspoň 40+ floors.
1-29 small c1s.
30+ large.

Co si bindnout
Počítám zde s tím, že máte alespoň 50+ Dungeoneering na 2 bindy.
Nejdříve zbraň - nejlepší jsou 2h.
Pokud jste ranger/mage pure, ideální je t11 mage staff (když nemáte 99 Magic, tak nějakou elementarní staff - podle maximálního spellu) nebo Hexhunter bow, který je ovšem těžce sehnatelný, takže potom si berte nějaký longbow (opět co nejvyšší Tier, který můžete).
Strength pures s Attackem kolem 60 by si měli vzít maul. Ale raději potrénujte Magic a používejte spelly.
Jako 2. Item si bindněte ssh (neboli Shadow silk hood). Většina humanoidních monster vás neuvidí do té doby, než na ně nezaútočíte. Forgotten Mages mohou kouzlem dočasně zrušit efekt ssh.
Máte tedy zbraň a ssh, a dosáhnete 100+ Dungeoneering levelu.
Co si vzít jako 3. item?
Než vám padne nějaký Slayer drop, tak platebody co nejvyššího Tieru.
Puráci s menší Defence nějaký druhý styl útoku, který jim vyhovuje.
Slayer dropy
Blood necklace - drop z Edimmu, který vyžaduje 90 Slayer.
Má výborné Attack bonusy a největší Strength bonus na amulet slotu v celé hře. Každých 10 sekund zasáhne všechna monstra, která na vás útočí (nebo vy na ně) za 40, a všechno, co zasáhne, vám doléčí.
Když už vám padne, potom záleží na tom, jestli chcete mít lepší Attack bonusy na úkor bindnutí nějakého platebody.
Hexhunter bow - drop ze Soulgazera. Vyžaduje 99 Slayer a je opravdu vzácný.
Luk se slabšími staty, ale soupeře zasahuje podle jeho Magic levelu. Do bossů je schopný hitovat 500+ v jednom kuse.
Osobně ho považuji za nejlepší 3. bind. Vyžaduje 98 Ranged, abyste ho mohli nosit.

Ammo bind
Můžete si bindnout 125 (nebo 225 po questu Salt in the Wound) run/šípů nebo jeden surgebox, v němž je uložen náležitý počet Wind surge.
Arrows – bindujte je jedině v případě, že máte nějaký luk bindnutý, jinak je to bezvýznamné a zbytečné. Když už si bindujete arrows, vyplatí se je otrávit Strong pohonem (Winter's grip + Firebreath whiskey), 1 láhev otráví 15 arrows, ale pozor - musíte je otrávit dříve, než je bodnete - poté už bindnout nejdou.
Runy - bindují se Law runy - hodí se, když často keyujete.
Když nechcete bindovat Law runy a nemáte luk, k němuž by se hodily arrows, ale máte dobrý Magic level, tak si pořidťe Celestial surgebox (drop z Forgotten Mage). Můžete do něj uložit runy na 125/225 Wind surge. Nosí se na shield slotu. Je dobrý na některé bosse a na jednotky typu Earth warriors, Dragons, Black demons, Forgotten warriors či Brutes.

Upgradování Ringu
Ring můžete upravit do 12 různých směrů ze 4 částí (melee, range, mage, skiller).
Z melee se používá Berserker - zvětšuje škodu, kterou dáváte při útočení aggresive.
Z mage Blaster - zvětšuje damage při kouzlení.
Z ranged Desperado - zvětšuje o x% Ranged level při používání rapid style útoku.
Jiná vylepšení ringů se nepoužívají.
Pvrních pár Tiers ringu stojí nějaké drobné tokeny, takže se vyplatí udělat si alespoň to. Potom se to radikálně zdražuje, t8 -> t9 stojí něco přes 50k tokenů a t9 -> t10 přes 230k tokenů.
Bossové:
Nebudu zde vypisovat bossy, s nimiž se setkáte na c1s - tam jsou slabí a zabijete je prakticky jakkoliv.
V závorce za jménem bude uvedeno, co daný boss dropuje.
Uvádím zde i bosse, na které platí Hexhunter Bow. Je-li na ně použitelný, je lepší volbou než melee zbraň (sice ho nemá každý, ale jak čas postupuje, má ho stále více a více lidí).

Abandoned floors
Všichni tito bossové kromě Bal'Iak the Pummellera se vyskytují na všech Abandoned floorech (30-35), Pummeller je jenom na 33-35.

Skeletal Horde/Divine skinweaver (Helmets) - jeden z nejotravnějších bossů, bohudík šance na něj je minimální a potkáte ho jenom na c1s.
Útočí: mage, ranged a melee
Protect: záleží na tom, jaký armour máte, například když máte melee armor, je lepší magic protect, atd. Nebo také podle toho, který kostlivec jde zrovna po vás.
Styl útoku: Crush - jako na všechny kostlivce.
Jak na něho: kupodivu to není jen jeden boss, ale horda kostlivců. Mlaťte je a pravidelně sledujte, co říká přátelské monstrum u vchodu - pokud zahlásí, že je možné zatarasit vchod, hned to udělejte. Pokud jej zatarasíte, kdy se vám zlíbí, tak budete dostávat rány za 200+ damage. V případě, že jste na tom špatně s LP, běžte blíž k monstru u vchodu, to vás bude léčit.

Hobgoblin Geomancer (Leather boots) - poměrně silný boss, ale nenachází se zde moc často.
Útočí: melee a mage.
Protect: žádný, boss vypíná Prayer a uzdravuje se z něj.
Styl útoku: Slash/Ranged (Hexhunter bow – hodí se zde výborně, ale i jiné luky přijdou k užitku, když jste bindnuti)
Mage útokem může útočit buď na jednoho, nebo na celý team. Melee útočí vždy jenom na jednoho. Občas hodí na někoho z teamu bind a teleportuje se náhodně někam po místnosti. Prayer se zde nedá použít a je tu velká spotřeba jídla (nebo hodně úmrtí).

Bulwark beast (Pickaxes and Hatchets) - průměrně silný boss
Útočí: melee, mage i ranged
Protect: Ranged
Styl útoku: Krumpáč a poté Crush/Hexhunter bow (jiné luky nemají cenu, pokud nejste pure)
Nejdříve mu musíte zničit armour krumpáčem (v horní části obrazovky máte ukazatel, kolik armouru ještě má). Poté na něj vemte ideálně melee a mlaťte ho.

Unholy Cursebearer (Staves) - lehký boss
Útočí: mage a melee
Protect: Magic
Styl útoku: Crush/Hexhunter bow
Naběhnout, zapnout Prayer boost a rychle ho umlátit. Svým útokem vám snižuje staty. Když budete mít staty kolem 70. levelu (přičemž v základu máte 90+), klikněte na Unholy Fonts, což vám obnoví staty a jeho trochu vyléčí, ale vyplatí se to. Většinou umře rychle.

Shadow-Forger Ihlakhizan (Kiteshields) - umí hodit solidní kombo, jinak je neškodný
Útočí: melee a ranged
Protect: Melee
Styl útoku: Slash/Hexhunter bow
Je nutné si při souboji hlídat chat, hned jak se objeví hláška: „The Shadow-Forger starts to glow“, schovejte se za sloup (pokud to nestihnete, dostanete 600+ hit a zmenší vám staty tak, že je lepší umřít). Když nestíháte sledovat chat ve hře, je i jiný způsob, jak to poznat - kolem něho se začne objevovat bublina, která poté praskne a hituje vás. Je tedy třeba se ukrýt za sloup v dostatečném čase.

Bal'lak the Pummeller (Warhammers) - docela silný boss
Útočí: melee a mage:
Protect: Magic, tank melee - občas vám vypne Prayer a nemůžete ho chvíli zapnout, takže můžete mít i Soul Split - ten nevypíná
Styl útoku: Slash/Hexhunter bow
Při boji máte v horní části obrazovky bar s jeho Defence - když je plný, nemáte šanci ho hitnout, je tedy lepší se teleportovat ven a tam počkat.). Abyste mu zabránili ve zvyšování Defence, tanker by ho měl nalákat na zelené louže, které při boji vypouští. Ty mu zmenšují Defence, ale pozor - když na ně šlápnete i vy, tak vás hitnou za cca 100 lp.

Occult floors
Tady už je rozdělení bossů složitější, proto jsou za jmény uvedené floors, na kterých se nacházejí.

Skeletal trio 36-47 (Shortbows + arrows)
Útočí: mage, melee i ranged
Protect: nejdříve Magic, poté viz níže
Styl útoku: Slash
Není to jeden, ale rovnou tři bossové v jednom. Mág, lukostřelec a válečník. Každý útočí svým stylem a všichni tři střídají protesty (Melee, Magic, Ranged). Protect se bere Magic, neboť mág hituje až 600+. Válečník moc nehituje a dá se zabindovat. Největší problémy dělá lukostřelec, proto se ho snažte zabít jako prvního. Pokud má ranger Melee protect, mlaťte mága (pozor – Hexhunter bow zde nefunguje). Poté, co zabijete jednoho z nich, zabijte druhého a nakonec zabte válečníka.


Runebound behemoth 36-47 (Robe bottoms)
Útočí: melee, mage i ranged
Protect: Magic
Styl útoku: Crush/Hexhunter bow (hodí se i jiné luky)
Na začátku má všechny 3 protecty zároveň a v místnosti jsou 3 krystaly. Stisknutím krystalu mu zrušíte daný protect. Poté ho stačí hitovat, a i když nikdo třeba nepoužívá Magic či Ranged, vyplatí se rušit všechny krystaly. Když má dlouho všechny 3 protecty, používá svůj speciální, velmi silný Ranged útok. Je docela jednoduché tímto speciálem dostat knock-out.


Gravecreeper 36-47 (Chainbodies)
Útočí: melee a ranged
Protect: Ranged
Styl útoku:Slash
Ranged protect a zmlátit ho, když zakřičí „Burn,“ 3x3 políčka kolem něho budou fialové a bude vás to zraňovat. Stačí utéct a počkat. Občas zakřičí nějakou jinou hlášku a při té začnou tombs na krajích jeho místnosti blikat, takže je musíte blessnout - sebere vám to 50 Prayer (nebo lp, když nemáte Prayer). Poté se teleportněte ven, počkejte, až to exploduje a uvidíte, kde je čisto. Pak ho jenom zbývá zabít.


Necrolord 39-47 (Chaps)
Útočí: mage
Protect: Magic/Tank Melee
Styl útoku: Ranged/Mage (Earth spells)
Boss stojí za zdí, přes níž můžete jenom střílet. Takže si připravte luky a staves, a jděte na něj. Přiběhnout dovnitř a střílet, je to jednoduchý boss. Když jde dovnitř celý team, tak se hodí, aby si 4 hráči stoupnuli ke kraji na dd a 5. hráč před ně s Melee protectem a kryl je před kostlivci, které Necrolord jednou za čas vyvolá. Pokud mají v teamu jeden či dva lidé Hexhunter bow, je jednodušší, když ho zabijí oni sami. A zbytek teamu zatím dodělá zbytek dungeonu (málokdy se najde boss až v poslední místnosti.) Když není tank, tak při vyvolání skeletonů pomůže gt teleport ven, a až se rozpadnou (cca 11-15 vteřin), tak zase jděte dovnitř a postup opakujte.


Flesh-Spoiler Haasghenahk 42-47 (Platelegs)
Útočí: melee a mage
Protect: Magic/Tank Melee
Styl útoku: Slash/Hexhunter bow
První člověk, jenž vběhne do místnosti, se stává tankerem, takže by měl mít Melee protect. Ostatní Magic a jenom ho mlátit. Poté, co zabijete první formu bosse, všichni přepnou na melee. Je to asi nejlepší boss.


Yk'Lagor the Thunderous 45-47 (Battleaxes)
Útočí: melee a mage
Protect: Melee
Styl útoku: Slash
R A W R
WATCH DAT A $ $
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Hyger3
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 02.01.2008 09:01
Bydliště: The Core/Taverley
RS nickname: Hyger3

Re: Korekce

Nový příspěvekod Dargeth » 16.09.2012 17:14

Making History od Ester_Betty

Spoiler: show
Making History
Autor návodu: Ester_Betty

Potrebné questy:
- The Restless Ghost (amulet of ghostspeak)
- Priest in Peril
- Ghost Ahoy (nie je nutný, ale vďaka nemu nebudete potrebovať 2 ecto-tokeny pre vstup do Port Phasmatys).

Potrebné levely:
24 Crafting
40 Smithing
40 Mining

Potrebné predmety:
- sapphire amulet
- amulet of ghostspeak (ak ho nemáte, môžeme si ho ísť vypýtať od Father Urhney v Lumbridge swamp).
- spade

Doporučené predmety:
Výhoda pre vás, ak si zoberiete teleporty ku Castle Wars (dueling ring), Rellekke (napr. Camelot teleport, lyra, ...) a Ardougne. Určite sa vám bude hodiť aj ectophial teleport.

Odmena:
3 QP
1000 Prayer xps
1000 Crafting xps
750 GP
Enchanted key

Obrázek

1. Zoberte si všetko potrebné a choďte za Jorralom, ktorý sa nachádza severozápadne od Ardougne (Outpost). Prehovorte s ním „Tell me more.“ .... „Ok, I’ll make a stand for history.“ Teraz si budete musieť pokecať o 3 rôznych témach. Vždy začnite nový dialóg „What do I need to do now?“. Ak ich máte všetky odklikané, rozlúčte sa. V podstate budete musieť splniť 3 úlohy. Myslím, že poradie nie je dôležité.

Obrázek

2. Teraz môžete ísť do Port Phasmatys (tu je potrebný quest Ghost Ahoy. Ak ho nemáte splnený, musíte si vyrobiť 2 ecto-tokeny. Návod nájdete v Ghost Ahoy queste.)

Obrázek

Nasaďte si amulet of ghostspeak, prejdite bránou a choďte juhozápadným smerom. Nájdete tam stáť Droalaka. Prehovorte s ním. Požiada vás, aby ste doniesli sapphire amulet jeho manželke Meline.

Obrázek

3. Melina sa nachádza pri taviarni. Amulet jej pomocou dialógu predajte. Samozrejme bude celá natešená, že na ňu Droalak nezabudol. Po dialógu skočte späť za nim a oznámte mu, že ste amulet predali jeho manželke. Na oplátku vám dá zvitok (scroll) .

Obrázek

4. Teraz vás čaká cesta do Ardougne. Na námestí si pokecajte so Silver merchantom. Vyberte voľbu „Ask about outpost.“. Na konci od neho dostanete enchanted key.

Obrázek

5. Poznáte hru teplo/zima? Na takomto princípe funguje aj tento kľúč. Voľbou Feel zistíte, ako blízko či ďaleko ste od miesta, kde budete kopať. Komu sa nechce hľadať, toto miesto sa nachádza severne od Castle Wars. Použitím spade vykopete truhlicu, ktorú otvoríte kľúčom. V truhlici nájdete knižku – Journal.

Obrázek

Obrázek

6. Teraz sa vydajte do Rellekky. Zájdite za Blaninom. Prehovorte s nim a on vám povie informácie o jeho bratovi. Radšej si zapíšte na kúsok papiera - meno jeho mačky, koľko má rokov a všetko ostatné čo vám povie o ňom. Nikdy neviete či odpovede môžu byť rovnaké, ako na obrázku.

Obrázek

7. Zájdite teda za Dronom a prehovorte s ním. „I’m after important answers.“ ... „Why, you’re the famous warrior Dron.“ Hlavne mu nepovedzte, že idete od jeho brata. Teraz prídu otázky, na ktoré musíte odpovedať. Ak odpoviete zle, musíte začať odznova. Každopádne, tu sú správne odpovede pre môj prípad:

1. An iron mace
2. Breakfast
3. Lunch
4. Bunnies
5. Red
6. 36
7. 8
8. Fifth and fourth
9. North East side of town
10. Blanin
11. Fluffy
12. 12, but...

Obrázek

8. Ak ste túto úlohu splnili, ako aj predošlé dve, môžete sa vydať späť za Jorralom do Outpostu. Po rozhovore vám predá list pre kráľa.

Obrázek

9. Vydajte sa do Ardougne hradu za kráľom, ktorý sa nachádza na 1. poschodí. Prehovorte s ním „Jorral and the outpost“. List si prečíta a vráti vám ho.

Obrázek

10. Ešte raz sa vráťte za Jorralom, ktorý si list vezme a quest je u konca.

Obrázek
Naposledy upravil Dargeth dne 16.09.2012 18:09, celkově upraveno 2
http://dargeth.blogspot.sk

Obrázek
Obrázek
We make our own choices and we pay our own prices.
Uživatelský avatar
Dargeth
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 503
Registrován: 23.01.2008 22:42
Bydliště: Falador, mining guild
RS nickname: D4rg3th

Re: Korekce

Nový příspěvekod Dargeth » 16.09.2012 17:45

In search of the Myreque od Ester_Betty

Spoiler: show
In search of the Myreque
Autor návodu: Ester_Betty

Potrebné questy:
Nature Spirit

Potrebné levely:
25 Agility

Doporučené predmety:
Doporučovala by som pár kúskov jedla a dobrý armour, keďže budete bojovať so Skeleton Hellhoundom (lvl 97).

Potrebné predmety:
- 6 planks
- steel nails (v starom návode bolo napísané, že si máte so sebou zobrať 225 nails. Každopádne, ja som ich využila iba 75 ;) ).
- hammer
- steel longsword
- steel sword 2x
- steel mace
- steel warhammer
- steel dagger
- druid pouch ( +- 10-15 nabití. Plní sa pomocou silver sickle(b) pri starých plesnivých pňoch. Návod v queste Nature Spirit).
- neuškodí, ak budete mať pri sebe 200gp :) .

Odmena:
- 2 QP
- 600 Attack, Defence, Strength, Constitution, Crafting XPs
- voľný priechod podzemným tunelom

Obrázek

1. Zoberte si všetky veci so sebou a vydajte sa do Canfisu. V krčme prehovorte s Vanstrom Klausom „ Why do they need help?...“ , „Perhaps, I could help...“ „Yes,I’ll do it!“. Vaša úloha bude doniesť zbrane do Myreque.

Obrázek

2. No ešte pred tým musíte nájsť tajný tunel, ktorý vedie do Myreque. Choďte teda do Mort’tonu a prehovorte s prevozníkom Cyregom Paddlehornom.

Obrázek

3. Najdlhší rozhovor v tomto queste bude práve s ním. Okolo tohoto miesta chodí zopár príšer. Dialóg by mal vyzerať ako na obrázku. Počas rozhovoru mu ukážete druidic pouch (minimálne s 5 nabitiami) a predáte mu 3 planks.

Obrázek

4. Choďte späť loďou, a keď vystúpite, choďte zopár krokov na sever a tam nájdete starý most pripevnený o stromy. Vylezte naň (climb-up tree). Po moste sa musíte pohybovať po jednom kroku. Vždy, keď sa posuniete o 1 krok, most sa na tom mieste preborí. Stačí, aby ste ho opravili (repair broken rope bridge). Zlezte dolu (climb-down tree) a vydajte sa na sever. (Po oprave mostu ho už pri ďalšom používaní prebehnete automaticky - poznámka korektora).

Obrázek

5. Tu bude stáť Curpile Fyod. Pokecajte s ním „I’ve come to help....“, no najskôr musíte prejsť testom a až potom vás pustí do podzemia. Ak urobíte chybu, bude vás to stáť dlhú cestu naspäť. Položí vám náhodne 3 otázky.

Name the only female member of the Myreque.
- Sani Piliu
Who is leader of the Myreque?
- Veliaf Hurtz
Who is youngerest member of the Myreque?
- Ivan Storm
What family is rumoured to rule Morytania?
- Drakan
Who was previously a scholar?
- Polmafi Ferdygris
What is the boatman’s name?
- Cyreg Paddlehorn
What does Myreque mean?
- Hidden in Myre

Obrázek

6. Keď prejdete pár krokov na sever, natrafíte na drevené dvere. Otvorte ich a vstúpte dnu.

Obrázek

7. Niekde v stredných priestoroch tunelu máte výbežok, v ktorom sú skaly. Prejdite skrz (squeeze-past stalagmite). Ocitnete sa v priestoroch Myreque základne.

Obrázek

8. Prehovorte s Valiafom Hurtzom, no nebude mať chuť sa s vami baviť. Prehovorte s ostatnými. Stačí s nimi prehodiť len pár slov a potom rozhovor ukončiť. „Ok, thanks.“

Obrázek

9. Znovu prehovorte s Veliafom. Po chvíľke príde Klaus, ktorý sa premení na netvora a pošle na vás svojho kostlivca.

Obrázek

10. Pár starých kostí vykopaných zo záhradky Canifisu vám predsa nič nespraví, nie? Po tom, ako spravíte z Hellhounda prášok do pečiva, pokecajte si znova s Veliafom. Spýtajte sa ho, ako sa môžete dostať von „How do I get out of here?“, „Ok, thanks.“. Povie vám o stene, cez ktorú sa dostanete späť do Canifisu.

Obrázek

11. Tak ako ste prišli, tak aj odíďte (enter cave enterance). Prejdite na sever k múru a prezrite ho (search wall). Vylezte hore po rebríku a vydajte sa na štart questu do hostinca.

Obrázek

12. Na tom istom mieste, ako sedel Klaus teraz bude sedieť Stranger. Vymeňte si pár viet a quest je u konca.

Obrázek
Naposledy upravil Dargeth dne 16.09.2012 18:18, celkově upraveno 1
http://dargeth.blogspot.sk

Obrázek
Obrázek
We make our own choices and we pay our own prices.
Uživatelský avatar
Dargeth
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 503
Registrován: 23.01.2008 22:42
Bydliště: Falador, mining guild
RS nickname: D4rg3th

Re: Korekce

Nový příspěvekod Dargeth » 16.09.2012 18:01

Clock Tower od Ester_Betty

Spoiler: show
Clock Tower
Autor návodu: Ester_Betty

Potrebné predmety:
- ice gloves / bucket of water
- pre istotu aj zopár kúskov jedla

Odmena:
1 QP
500 GP

Obrázek

1. Štart začína u Brata Koja, ktorý sa nachádza vo veži pod Ardougne. Dozviete sa, že hodinám chýbajú 4 ozubené kolesá. Tak teda súhlaste, že mu pomôžete s opravou - „Ok old monk, what can I do?“ . Následne vám povie, kde sa nachádzajú.

Obrázek

Obrázek

2. V strednej miestnosti vojdite do dungeonu. Vašou úlohou je ich zozbierať, ale po jednom. Najjednoduchšie je zobrať Red Cog. Strážia ho Ogres, takže ak ste menší level, dávajte si pozor. Toto koleso odneste na prízemie a nasaďte ho na červenú tyč.

Obrázek

3. Black Cog nájdete v dungeone medzi plameňmi a pavúkmi. Tu potrebujete ice gloves, no ak ich nemáte, stačí, ak vylejete bucket of water na koleso. Odneste ho do podzemnej časti veže a nasaďte na čiernu tyč.

Obrázek

4. Ak chcete získať Blue Cog, musíte ísť severovýchodne od Clock Tower k rebríku.

Obrázek

Zlezte dole, prejdite cez tunel a na konci prejdite falošnou stenou (push wall). Odneste ho na 1. poschodie a nasaďte na modrú tyč.

Obrázek

5. Teraz už chýba len posledné koleso. V prvom rade choďte do severozápadného rohu dungeonu, kde si zoberte zo zeme jed. Prejdite späť a choďte ku klietke s krysami. Mreže si otvoríte pomocou pák, ktoré sú na stene (ľavá hore, pravá dole) .

Obrázek

6. Vovnútri použite jed na misu s jedlom (rat poison – food trough). Krysy začnú jesť jedlo, spanikária a poškodia mreže na druhom konci klietky.

Obrázek

7. Prejdite cez poškodené mreže a vezmite White Cog. Toto koleso patrí na 2. poschodie veže. Nasaďte ho na bielu tyč.

Obrázek

8. Nakoniec prehovorte s Bratom Kojom a quest je na konci.

Obrázek
http://dargeth.blogspot.sk

Obrázek
Obrázek
We make our own choices and we pay our own prices.
Uživatelský avatar
Dargeth
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 503
Registrován: 23.01.2008 22:42
Bydliště: Falador, mining guild
RS nickname: D4rg3th

Re: Korekce

Nový příspěvekod Tom rrrr » 17.09.2012 19:39

Lost Tribe s HD screeny od periny5

Spoiler: show
Lost Tribe

Autor článku: Sco Angel
HD screeny: Perina5

Obtížnost: Lehká

Start: Sigmund, druhé patro hrad Lumbridge

Požadované skilly: 17 Mining, 13 Agility, 13 Thieving.

Předměty: Pickaxe, světlo (např.: oil latern) a tinderbox (obvykle v toolbeltu).

Požadované questy: Rune Mysteries a Goblin Diplomacy.

Sigmund, osobní rádce vévody Horacia, vám zadá úkol. V hradním sklepě je zničená zeď, no na vás je, abyste zjistili, kdo to způsobil, popřípadě jestli nejsou svědci. Tato část se generuje náhodně pro každého hráče, potenciálními svědky mohou být například Cook, Hans, Bob, Duke Horatio, Father Aereck, prostě významní lidi v Lumbridge. Jeden z nich vám řekne, že viděl goblina, jak se proboural zdí, ale než tam doběhla stráž, chodba už byla zavalená. Běžte zpět za Sigmundem a pak Horaciem tuto informaci oznámit. Požadují po vás danou věc blíže prozkoumat.

Běžte do hradní kuchyně a vlezte padacími dveřmi dolů, prozkoumejte poničenou zeď. Použijte na polozničenou zeď krumpáč a rozsvíťte lucernu, popřípadě svíčku. Jen si dejte pozor, abyste nešli moc hluboko do jeskyně (horší typy světel zhasínají). Pokud nemáte světlo, tak vás bude ve tmě zraňovat neznámý hmyz. Kousek od vchodu najdete brož, kterou zaneste zpět vévodovi. Vévoda o broži nic neví, proto vás pošle do Varrocku.

Obrázek

Teleportem/pěšky se dostavte do Varrocku do knihovny za Reldem. Pokecejte s knihovníkem a zeptejte se na gobliny, konkrétně o nich nic neví a odkáže vás na knihu. Ta se nachází v západní části knihovny, pročtěte ji až do konce a zjistíte, že brož patří goblinnímu kmenu Dorgeshuun. S touto informaci se vydejte do Goblinní vesnice na severu od Faladoru.

Promluvte si s generály, po dlouhém rozhovoru, kdy se oba generálové pohádají, vás nakonec naučí 2 emotikony, goblin dance a goblin bow. Vraťte se do Lumbridge a vlezte do sklepa, je čas prozkoumat podzemí.

Obrázek

Připravte si tinderbox, světlo (2 světla = víc světla) a nějaké jídlo. Cesta přes tuto oblast je nebezpečná, skrývá mnoho pasti. Na mapě jsem označil bezpečnou trasu k cíli, pokud nepůjdete po vyznačené cestě, tak spadnete do pasti.

Obrázek

Na konci chodby se střetnete s Mistagem, goblinním prospektorem, pozdravte ho emotikonem Goblin Bow, díky čemuž vás pustí na své území. Pokecejte s ním a dozvíte se, co se stalo. Znovu si promluvte s Mistagem a požádejte ho o odvedení k vchodu do sklepení. Jděte za Horaciem, ale tomu se vaše verze příběhu nelíbí, neboť zmizelo stříbrné nádobí a podezření z krádeže padá na gobliny.

Vybrakujte Sigmundovu kapsu, najdete klíček. Běžte do místnosti s kolovrátkem a otevřete truhlu, najdete tam oblečení H.A.M. (Humans Against Monsters), silně xenofobní sekty. Ukažte oblečení Horaciovi, ale tomu členství Sigmunda nijak nevadí.

Obrázek

Dejte se do sídla H.A.M., najdete ho kousek na západ od hradu (viz mapa). Otevřete padací dveře a hned u vchodu prozkoumejte bedny, uvnitř najdete ztracené stříbro. Zpět za Horaciem a ukažte mu důkazy, Sigmund je za krádež stříbra ihned propuštěn ze služby.
Horacio vám následně předá mírový pakt, který máte předat goblinům. Kus od vchodu ve sklepení na vás čeká goblinní průvodce, který vás na požádání zavede rovnou k Mistagovi.

Následuje už jen animace, kde proběhne uzavření míru mezi Lumbridge a kmenem Dorgeshuun.

Obrázek

Snad pro vás quest nebyl tak těžký a otravný ;)

Obrázek

A tady odměna, kterou dostanete. Jedná se o ring of life, přístup do skvělého dolu na iron a růžovoučké oblečení sekty H.A.M. (schovejte, bude potřeba v následujícím questu).
Zbytek růžových doplňků získáte zabíjením H.A.M. členů v jejich úkrytu.

Obrázek
By perinak5
Obrázek
Uživatelský avatar
Tom rrrr
Star of Cune
Star of Cune
 
Příspěvky: 1003
Registrován: 28.05.2010 19:34
Bydliště: Rellekka
RS nickname: Rilifaen

PředchozíDalší

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

RuneScape ® is a trademark of Jagex © 2000-2011 Jagex Ltd.

Powered by phpBB © 2010/2011 phpBB Group
Style/Design by GraphicSite.cz pro RSko.cz

Počítadlo