Novinky

Sdělení vedení webu: Czecho-Slovak Forces přebírají vedení webu ... čtěte Více informací

Sdělení Event teamu:
Dejte nám vědět, jakou akci byste rádi viděli u nás na webu ZDE. Pomozte nám také s dotazníkem, klikněte ZDE.

Sdělení personálu fora:
Pomozte nám zjistit, co nám na RSko ještě chybí ... Více informací

Connection lost problem

Napsali jste nějaký užitečný návod, tipy, triky? Vložte sem.

Connection lost problem

Nový příspěvekod Mr Skill Cz » 07.10.2011 16:54

Zdravim, pokud mate problemy s connection lost tak zkuste nasledujici pomoc:

Originál
Mod Paul Z píše:
Dear Mr Skill Cz,

Thank you for contacting us.

As I can see, your Java is out dated and also your client. You should update them both.

First, reinstall your Java:

1. Go to Start > Control panel > Add/Remove programs
2. Uninstall all versions of Java
3. Remove any item with the Java Runtime Environment (JRE or J2SE) in the name.
4. Visit the Java website at http://www.java.com
5. Click ‘Free Java Download’ button
6. If you are running the most up to date version, the website will specify!
7. If not, download the latest version
8. Install the update
9. Once installed, restart your computer

Secondly, download the latest version of the client :

1 - go to http://www.runescape.com/kbase/guid/Dow ... Wallpapers.
2 - Click on the link to download the client for your operating system.
3 - Save the .msi file and then once it has downloaded install the program.

If that doesn't work, clear the Jagex cache:

1. Go to Start > Computer > Local Disk ( C: ) or your primary hard drive.
2. Locate the folder named “.jagex_cache_32” and/or “.jagex_cache_33”.
3. Delete these folders.
4. Restart your client.
5. Load Runescape and continue playing.

If none from above will work, try and use a browser instead of the browser.

Some popular browsers you could choose from are:

INTERNET EXPLORER: http://www.microsoft.com/uk/windows/int ... &WT.srch=1
MOZILLA FIREFOX: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox
GOOGLE CHROME: http://www.google.com/chrome
OPERA: http://www.opera.com/browser

Download the latest versions using the links above and try using one of them to play Runescape.

I hope that this helps resolve your problem and if you need further assistance, do not hesitate to contact us! :)

Best regards,

Mod Paul Z


CZ překlad:

Mod Paul Z píše:Drahy Mr Skill Cz,

Dekuji že jste nás kontaktoval.
Jak vidím, vaše Java není aktuální a stejně tak váš klient. Měl by jste je oba aktualizovat.

Za prvé , přeinstalujte vaši Javu:

1. Běžte do složky Start -> Kontrolní panely -> Přidat/Odebrat programy
2. Odinstalujte všechny verze Java
3. Odstraňte vše s "Java Runtime Environment (JRE or J2SE)" v názvu
4. Navštivte webové stranky Java http://www.java.com
5. Klikněte na "Free Java Download" tlačítko
6. Pokud používáte nejaktuálnější verzi , web vám to řekne
7. pokud ne, stáhněte si nejaktuálnější verzi
8. Nainstalujte aktualizaci
9. Jakmile instalaci dokončíte , restartujte počítač

Za druhé, stáhněte si aktuální verzi herního klienta :

1. Běžte na stránku http://www.runescape.com/kbase/guid/Downloads_and_Wallpapers
2. Klikněte na download link pro váš operační systém
3. Uložte .msi soubor a jakmile se stáhne nainstalujte program.

Pokud toto nezabere, vymažte Jagex cache:

1. Otevřete složku start -> Tento počítač -> místní disk (C:) nebo váš primární hard disk.
2. Najděte složku pojmenovanou ".jagex_cache_32" a/nebo ".jagex_cache_33"
3. Odstraňte tyto složky
4. Restartujte herního klienta
5. Načtěte Runescape a pokračujte v hraní

Pokud nic z tohoto nebude fungovat , zkuste a použijte webový prohlížeč místo herního klienta.

Některé populární prohlížeče, ze kterých si můžete vybrat :

INTERNET EXPLORER: http://windows.microsoft.com/en-GB/internet-explorer/products/ie/home
MOZILLA FIREFOX: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox
GOOGLE CHROME: http://www.google.com/chrome
OPERA: http://www.opera.com/browser


Stáhněte si aktuální verzi použitím těchto odkazů a použijte jeden z nich, ke hraní Runescape.

Doufám že vám tyto rady pomohly vyřešit váš problém a pokud budete i v budoucnu potřebovat pomoc , nestyďte se nás kontaktovat! :)

S pozdravem

Mod Paul Z


Hodne stesti pri odstranovani problemu.
Naposledy upravil Mr Skill Cz dne 08.10.2011 09:36, celkově upraveno 3
Obrázek
Link: Deníček

Genetic Lifeform and Disk Operating System - GLaDOS
Uživatelský avatar
Mr Skill Cz
 
Příspěvky: 2152
Registrován: 21.06.2010 21:04
RS nickname: Mr Skill Cz

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod learn_more » 07.10.2011 17:21

To se hodí, možná by se to ještě hodilo aspoň sběžně přeložit, pro ty kteří anglicky moc neumí.
Obrázek
Uživatelský avatar
learn_more
Prekladatel
Prekladatel
 
Příspěvky: 1421
Registrován: 03.03.2008 15:53
Bydliště: Hledám

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod Mr Skill Cz » 07.10.2011 18:29

learn_more píše:To se hodí, možná by se to ještě hodilo aspoň sběžně přeložit, pro ty kteří anglicky moc neumí.

Zapracuju na tom :)
Obrázek
Link: Deníček

Genetic Lifeform and Disk Operating System - GLaDOS
Uživatelský avatar
Mr Skill Cz
 
Příspěvky: 2152
Registrován: 21.06.2010 21:04
RS nickname: Mr Skill Cz

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod hanka mucq » 07.10.2011 18:45

nikdy som take nic nemala :D
rs name : hanka mucq

nudim sa napíš :)

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
hanka mucq
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16.08.2011 08:16
RS nickname: hanka mucq

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod vlk_1 » 07.10.2011 19:43

Stačí to hodit do Google Chromu a přeloženo máte raz dva :D :D
Obrázek
14. 3. 2011 Můj první Quest cape 315 Qp
6.5. 2011 - 99 Dungeoneering
Uživatelský avatar
vlk_1
 
Příspěvky: 210
Registrován: 21.12.2008 13:14
Bydliště: Yanille/Přerov
RS nickname: Maximus vlk

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod Mr Skill Cz » 07.10.2011 20:56

Tak jsem to prelozil , snad spravne . Kdyztak piste kde je chybka a opravim to ;)
Obrázek
Link: Deníček

Genetic Lifeform and Disk Operating System - GLaDOS
Uživatelský avatar
Mr Skill Cz
 
Příspěvky: 2152
Registrován: 21.06.2010 21:04
RS nickname: Mr Skill Cz

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod learn_more » 08.10.2011 08:30

CZ překlad:

Mod Paul Z píše:Drahy Mr Skill Cz,

Dekuji že jste nás kontaktoval.
Jak vidím, vaše Java není aktuální a stejně tak váš klient. Měl by jste je oba aktualizovat.

Za prvé , přeinstalujte vaši Javu:

1. Běžte do složky Start -> Kontrolní panely -> Přidat/Odebrat programy
2. Odinstalujte všechny verze Java
3. Odstraňte vše s "Java Runtime Environment (JRE or J2SE)" v názvu
4. Navštivte webové stranky Java http://www.java.com
5. Klikněte na "Free Java Download" tlačítko
6. Pokud používáte nejaktuálnější verzi , web vám to řekne
7. Pokud ne, stáhněte si nejaktuálnější verzi
8. Nainstalujte aktualizaci
9. Jakmile instalaci dokončíte , restartujte počítač

Za druhé, stáhněte si aktuální verzi herního klienta :

1. Běžte na stránku http://www.runescape.com/kbase/guid/Downloads_and_Wallpapers
2. Klikněte na download link pro váš operační systém
3. Uložte .msi soubor a jakmile se stáhne nainstalujte program.

Pokud toto nezabere, vymažte Jagex cache:

1. Otevřete složku start -> Tento počítač -> místní disk (C:) nebo váš primární hard disk.
2. Najděte složku pojmenovanou ".jagex_cache_32" a/nebo ".jagex_cache_33"
3. Odstraňte tyto složky
4. Restartujte herního klienta
5. Načtěte Runescape a pokračujte v hraní

Pokud nic z tohoto nebude fungovat , zkuste a použijte webový prohlížeč místo herního klienta.

Některé populární prohlížeče, ze kterých si můžete vybrat :

INTERNET EXPLORER: http://windows.microsoft.com/en-GB/internet-explorer/products/ie/home
MOZILLA FIREFOX: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox
GOOGLE CHROME: http://www.google.com/chrome
OPERA: http://www.opera.com/browser


Stáhněte si aktuální verzi použitím těchto odkazů a použijte jeden z nich, ke hraní Runescape.

Doufám že vám tyto rady pomohly vyřešit váš problém a pokud budete i v budoucnu potřebovat pomoc , nestyďte se nás kontaktovat! :)

S pozdravem

Mod Paul Z


Něco jsem tam opravil, jinak pěkné. Mohl by si jít dělat překlady :D
Obrázek
Uživatelský avatar
learn_more
Prekladatel
Prekladatel
 
Příspěvky: 1421
Registrován: 03.03.2008 15:53
Bydliště: Hledám

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod Mr Skill Cz » 08.10.2011 09:36

Upravil jsem to.

Diky :)
Obrázek
Link: Deníček

Genetic Lifeform and Disk Operating System - GLaDOS
Uživatelský avatar
Mr Skill Cz
 
Příspěvky: 2152
Registrován: 21.06.2010 21:04
RS nickname: Mr Skill Cz

Re: Connection lost problem

Nový příspěvekod Grogy45 » 22.10.2011 14:31

Tohle by mohlo jít na web. Macku?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Grogy45
RSko Admin
RSko Admin
 
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.04.2008 14:02
RS nickname: Grogy45


Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

RuneScape ® is a trademark of Jagex © 2000-2011 Jagex Ltd.

Powered by phpBB © 2010/2011 phpBB Group
Style/Design by GraphicSite.cz pro RSko.cz

Počítadlo