Originál
Mod Paul Z píše:
CZ překlad:
Mod Paul Z píše:Drahy Mr Skill Cz,
Dekuji že jste nás kontaktoval.
Jak vidím, vaše Java není aktuální a stejně tak váš klient. Měl by jste je oba aktualizovat.
Za prvé , přeinstalujte vaši Javu:
1. Běžte do složky Start -> Kontrolní panely -> Přidat/Odebrat programy
2. Odinstalujte všechny verze Java
3. Odstraňte vše s "Java Runtime Environment (JRE or J2SE)" v názvu
4. Navštivte webové stranky Java http://www.java.com
5. Klikněte na "Free Java Download" tlačítko
6. Pokud používáte nejaktuálnější verzi , web vám to řekne
7. pokud ne, stáhněte si nejaktuálnější verzi
8. Nainstalujte aktualizaci
9. Jakmile instalaci dokončíte , restartujte počítač
Za druhé, stáhněte si aktuální verzi herního klienta :
1. Běžte na stránku http://www.runescape.com/kbase/guid/Downloads_and_Wallpapers
2. Klikněte na download link pro váš operační systém
3. Uložte .msi soubor a jakmile se stáhne nainstalujte program.
Pokud toto nezabere, vymažte Jagex cache:
1. Otevřete složku start -> Tento počítač -> místní disk (C:) nebo váš primární hard disk.
2. Najděte složku pojmenovanou ".jagex_cache_32" a/nebo ".jagex_cache_33"
3. Odstraňte tyto složky
4. Restartujte herního klienta
5. Načtěte Runescape a pokračujte v hraní
Pokud nic z tohoto nebude fungovat , zkuste a použijte webový prohlížeč místo herního klienta.
Některé populární prohlížeče, ze kterých si můžete vybrat :
INTERNET EXPLORER: http://windows.microsoft.com/en-GB/internet-explorer/products/ie/home
MOZILLA FIREFOX: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox
GOOGLE CHROME: http://www.google.com/chrome
OPERA: http://www.opera.com/browser
Stáhněte si aktuální verzi použitím těchto odkazů a použijte jeden z nich, ke hraní Runescape.
Doufám že vám tyto rady pomohly vyřešit váš problém a pokud budete i v budoucnu potřebovat pomoc , nestyďte se nás kontaktovat!
S pozdravem
Mod Paul Z
Hodne stesti pri odstranovani problemu.