Pár drobností...
Conquesthttp://www.rsko.cz/article-596/conquest/V jednotkách a atributech se píše:Movement, je počet kroků jednotky, čili políček, které může jednotka ujít za jeden tah. Dávejte si na to pozor, a pokud se přibližujete např. k Championovi, tak od něj na konci kola stůjte minimálně pět políček, aby k vám nedošel.
Damage, je počet životů, které jednotka při útoku zraní jiné. Pokud má jednotka Damage 300, tak vždycky zraní při útoku 300 životů. Když na tu jednotku někdo zaútočí a ona přežije, tak má ještě protiútok, který zraňuje zase 300.
Health, je počet životů jednotky. Životy se během hry neregenerují.
Range, je dosah jednotky, vzdálenost, na kterou může útočit. Pokud chcete stát mimo dosah jednotky, nezapomeňte s Range počítat.
Cost, je cena, kolik Squad Resources vám zabere. Jednotky a Commands můžete libovolně mixovat, můžete koupit například 10 Scoutů a drahé Commands, nebo 5 Championů a nic.
Buď vynechat čarku nebo "je".
U championa se píše:Movement: 4
Damage: 400
Health: 600
Range: 1
Cost: 200
Popis: Pán bojiště. Na první ránu ho zabije jen jiný Champion s Battle Cry. Každý, kdo není něčím nadopovaný, protiútokem padá k zemi. Proto se ho snažte sejmout na dálku, pokud to jde.
Výhody: Damage, Health. Smrtící stoj.
Nevýhody: Cena?
Už to chvíle bude, co Jagex championa 'vylepšil'.
->
Health: 500
Na první ránu ho zabije jen Champion nebo Knight s Battle Cry.
Dungeoneering smithinghttp://www.rsko.cz/article-591/dungeoneering-smithing/U chainbodies se píše:Popis: Brnění s vysokým crush defence. Stab a slash ale zaostává. Například primal chainbody (t. 11) má stejný stab-def bonus jako zephyrium chainbody (t. 6). Slash-def je na půl cesty mezi katagon a gorgonite. Takže uvažte, kdo na vás bude útočit.
Samozřejmě je to kravina. Mělo tam být "zephyrium
platebody".