PLÁNOVANÉ AKTIVITY Návod na činnosti, které lze provádět pouze po určitých časových úsecích.
Co to vlastně je?V RuneScape je spousta činností, které lze provádět například jednou týdně, jednou denně, atd. a obvykle jsou docela užitečné.
Mohou získávat jak zkušenosti, tak trochu peněz nebo i jiné odměny (např. ty z Court Cases).
Rozlišení aktivitNe každý bude moci dělat všechny činnosti, co zde vypíšu (a ne každý bude mít na vše chuť), takže je tak trochu rozdělím.
Bojové aktivityBorkKdy: Denně
Kde: Chaos Tunnels (severně od Edgeville)
Požadavky: Quest „What Lies Below“, slušný combat level (70, při 90 jste už za vodou). Určitě prayer aspoň 43.
Odměna: 250 Slayer xp, okolo 5k gp, 5 blue, 7 crimson a 2 green charmy, uncut sapphire, uncut emerald a uncut ruby, big bones.
Vzácně clue-3 nebo clue-4. Charmy a xp jsou zdvojnásobeny po Varrock Elite achievement diary.
Poznámky: Bork je velký ork (Big ORK), kterého vyvolal Surok Magis poté, co jste ho po questu chytili v Chaos Tunelech. Když ho zabíjíte poprvé (5k slayer xp odměna), musíte Suroka dost složitě honit, ale to je spíš popis miniquestu, proto se budu raději soustředit na popis cesty, když už víte, o co jde (podruhé už můžete chodit zkratkou).
Výbava: Výbava, která docela vyhovuje mně, je nahoře na obrázku, nezapomeňte, že se jedná o
denní aktivitu, takže kdybyste denně používali rocktaily a saradomin brewy, asi byste rychle přišli na mizinu. Bohatě postačí jako zbraň abyssal whip (nebo dragon scimitar)
a na special dragon dagger (p++), spolu s brněním s vysokým
magic defence – např. dragonhide.
Poslední dobou se mi osvědčil Korasi’s sword z questu Void Stares Back, který je o něco lepší než dragon scimmy a má výborný special.
Kvůli teleportu pryč a prayer bonusu mám Ardy cloak 3 a Falador shield 3. Je skoro nemožné si prayer dobít štítem, takže jestli si nejste jisti, vezměte si s sebou i prayer poion. Jeden úplně stačí. Jakmile vám dojde prayer, je vlastně po vás, protože můžete jen jíst a nestíháte sami útočit.
Cesta:1. V bance v Edgeville si nasaďte výbavu (magic def armour!) a zaplňte batoh levným jídlem. Bork je v multicombat zóně, klidně si vyvolejte familiara.
2. Nastavte si quick prayers/quick curses. U obou určitě Protection from Melee/Deflect Melee a u curses je výborný Leech attack (Leech strength (nebo dokonce Turmoil) nemám odzkoušený, ale asi bude lepší). Piety u prayerů bude něco podobného.
3. Běžte na sever, přeskočte Wilderness ditch a směrem na severozápadSZ slezte do jámy ke Gargoylům.
4. Postupujte dle mapy. Žlutá čára znamená teleport, červenou musíte ujít pěšky. Měli byste jít přes gargoyly, mumie, zamorak monky, dust devily, black demony, earth warriory/bronze dragona (občas se stane, že na vás vychrlí oheň, ale pokud nemáte pod 500lp, nezabije vás –
a přece jen máte batoh plný jídla), dagannothy až k Dagon’hai elite, který vyvolá Borka.
Může se stát, že vás portál náhodně pošle někam jinam, v tom případě se prostě vraťte tam, kde to znáte (obvykle portál přenáší přes stěnu k nejbližšímu dalšímu).
Máte právo jednou denně vstoupit do portálu vedoucímu k Borkovi, nikoliv k zabití Borka, proto, pokud se teleportujete pryč, můžete zpět
až další den.
Průběh boje:Jen, co vstoupíte dovnitř, máte chvíli čas se vzpamatovat, protože se Dagon’hai elite chvástá, jak je Zamorak úžasný, že oživil Borka. Jakmile skončí rozhovor, můžete se rozběhnout za Borkem. Nezapomeňte zapnout quick prayery!
V průběhu boje vás Bork nezraní, ale Dagon’hai elite vás bude odstřelovat magickými útoky způsobujícími zranění od 100 do 250, proto držte životy nad 300lp. Mág zaútočí asi každých 20 vteřin.
Až se Bork dostane na hranici dvou třetin lp, naskočí animace, jak vyvolává malé orky na pomoc. Pokud na vás zrovna letěl magický útok, nezpůsobí žádné zranění. Jestli máte
opravdu hodně prayer pointů nazbyt, můžete zabít i je (musíte před doražením Borka), dropují vždy gold charm nebo green charm. Pakliže máte stále protection from melee, nemusíte se o malé ork legionáře starat, pouze, když popojdete jinam, útočí ranged.
Borka pak už stačí jen dál sekat a hlídat prayer, nakonec padne a vy musíte rychle utéct. Pokud jste dostali clue scroll - gratuluji. A jestli je elite, tak je to podobný úspěch, jako když vám z baziliška padne jeho hlava.
Phoenix lairKdy: Denně
Kde: Piscatoris Hunter Area, téměr západní okraj světa (fairy ringy -> AKQ)
Požadavky: Quest „In Pyre Need“, schopnost čelit nepřátelům s combatem 100 (tzn. combat skilly asi 70), 43 prayer (pokud útočíte melee, tak postačí Magic protect -> prayer 37).
Odměna: 500 Slayer xp (5000 při první návštěvě); 7,5k Firemaking xp, 3k Fletching xp, 1k Crafting xp a malá šance na získání phoenix eggling (malý fénix) -> hlavní důvod proč dělat tuhle D&D.
Výbava: Zase viz obrázek. Neobejdete se bez
knife,
secateurs a
tinderbox. Prayer potion pro případ nouze,
když dokážete rychle klikat, tak vám fénix i dovolí si nabít prayer faladorským štítem, ale začněte to zkoušet už tak u deseti zbývajících bodů, protože bez prayeru vám fénix rapidně sníží bojové skilly a to už pak můžete leda skočit do bazénku po okraji místnosti.
Já osobně mám osvědčený melee styl, ale ranged taky půjde. Magic rozhodně ne, protože byste asi těžko našli v RS něco, co má vyšší magic defence než phoenix.
Pro melee doporučuji Guthan’s set. Není to sice ten nejúžasnější způsob, jak se léčit, ale pomáhá. Ještě lepší je Excalibur, který nejenom,
že zvýší defence, ale ještě vyléčí 200lp.
Pokud nemáte Guthan’s, tak si vezměte nějaký jiný silný melee armour. Problém ale nastane, když na vás útočí více mágů. V takovém případě raději zapněte magic protect, abyste hned nesnědli všechno jídlo.
Pro ranged asi dragonhide (nebo Karil’s set) a při větší koncentraci greater reborn warriorů zapínat melee protect.
Průběh boje:Začnu úplně od začátku. Vaším úkolem v celkem pěti jeskyních je probít si cestu až ke stromu (zelená oblast na mapě) a získat z něj větvičku (musíte mít v batohu secateurs).
V každé jeskyni je jeden strom (Cinnamon/Sassafras/Ailanthus/Cedar/Mastic), jeskyně chodí v náhodném pořadí.
Máte na výběr vždy ze dvou cest, v jedné to bude obvykle souboj jeden na jednoho a cestu vám blokují DVA strážci (nelze jimi proběhnout),
tu druhou blokuje pouze JEDEN, ale spatří vás i jeho kamarádi, čili na vás útočí tak 3-4 strážci zároveň. Některé cestu-blokující strážce lze vylákat ven a pak je oběhnout, ale občas je to dost složité – u obrázku nahoře jsem se snažil proběhnout bez zabití kohokoliv, nakonec vidíte, jak to dopadlo. A to jsem stejně jednoho zabít musel.
Po proběhnutí všech jeskyní skončíte v poslední, u Fénixe. Gratuluji, jste za vodou. Použijte knife na jednu z větviček, všechny tím upravíte na piliny. Zapněte
magic protection a použijte piliny na hromadu klád. Přivoláte fénixe.
Jediné, co si hlídejte v bitvě, je prayer. Když dojde, jste silně oslabení, ne-li mrtví. Pokud ne, bitva je velice snadná, prostě útočte,
než fénix padne.
Po boji vyleze fénix do koše. Zachraňte ho upálením (tinderbox). Fénix se znovuzrodí, a když si s ním promluvíte, dá vám 5 svých peříček,
ze kterých si můžete vytvořit summoning pouch. Pak odejděte a následující den se sem můžete vrátit znovu.
Při odcházení východem (ne teleportací) je zde malá šance, že zabloudíte a objevíte se v místnosti plné vajec. Dostanete na výběr, jestli
ho otevřít ťukáním (Clap) nebo kopnutím (Kick). Výsledkem bude čistě váš fénix (pet), který nemá dospělou formu a to buď hodný (Clap -> Cute phoenix eggling) nebo zlý (Kick -> Mean phoenix eggling). Jí ashes a potřebujete level 72 Summoning. I když Summoning level nemáte, získáte vejce, které vám bude ležet v bance, dokud levelu nedosáhnete.
Šance na fénixe je malá, hráči hlásí, že fénixe dostávají tak při 70./80./90. návštěvě. Hodně štěstí.
Jade vineKdy: +- Denně. Záleží, kdy přijdete jade vine zkontrolovat, roste 12 hodin (kontrola) a poté vám během asi pěti hodin přeroste (vražda).
Kde: Zahrada západně od náměstí v Ardougne
Požadavky: Quest „Back to My Roots“, dobrý combat level (75 bude stačit) a kvalitní sekera (rune/dragon), antipoison, 10 wildblood hops
se hodí (stačí notované)
Odměna: 2500 Slayer xp, 1500 Farming xp, troška woodcutting xp
Výbava a boj: Jsou dvě možnosti. K oběma si přibalte antipoison, secateurs a vaší nejlepší sekeru, ničím jiným Jade vine zabít nejde.
1) Dragonhide -> magic defence armour
Moje oblíbená metoda, pomocí dragonhidu odkloníte všechny magické útoky (které vysílá tak jednou za půl minuty) a zbytek útoků s melee protectem. Jed je celkem silný (asi 78lp), takže je antipoison tak trochu nutnost. Jade vine není tak těžký protivník a když jste splnili quest, nebudete mít problém závěrečný souboj zopakovat.
2) Melee defence/prayer armour
Když nemáte vysoký magIC level nebo když se vám tato metoda prostě líbí. Brnění vás ochrání před melee útoky a vy si zapnete magic protect.
Jídlo pro oba způsoby stačí nějaké levné, obyčejně okolo pěti kusů swordíků je tak akorát. Nižší levely ať si pro jistotu vezmou víc.
V průběhu boje budete postupně odsekávat šlahouny (přibližně každou 1/5 života), až je někde při poslední pětině odseknete úplně.
Pak se už zbytek jade vine jen bezmocně kýve tam a zpět. Vám už jen stačí použít kleště k doražení.
Po zabití jade vine (2500 slayer xp) zasaďte opět semínko do patche, popř. zaplaťe 10 wildblood hopů a po +- osmi hodinách přijďte zkontrolovat (1500 farming xp). Po dalších několika hodinách je vaše milá rostlinka zase smrtící zabiják, připravená na lekci chování.
Skeletal horrorKdy: Jednou týdně, přesně na minuty. Z quest logu můžete zjistit přesný čas.
Kde: Na půl cesty mezi Digsite a Morytanií; vedle dolu na limestone. Jednou týdně můžete použít bonesack/ram skull helmet na teleport přímo na místo (myslím k Odd Old Manovi).
Požadavky: Quest „Fur’n’Seek“ a Wishlist #2, prayer level na magic protect
Odměna: 1.250 slayer xp, 1.000 prayer xp (napoprvé 10k slayer a 7k prayer xp)
Výbava: Jakékoliv silné melee protect brnění a dobrá zbraň. Skeletal horror je jedna velká kost a ty se lépe lámají, než sekají/probodávají -> crush damage. Výborně se mi osvědčuje Barrelchest anchor. Zbytek batohu naplňte levným jídlem, swordíci stačí.
Pokud máte velmi nízký prayer level, tak to nepřehánějte s dodatečnými prayery, nicméně magic protect vám MUSÍ vydržet aspoň na obě ruce. Jinak je skeletal horror poměrně dost náchylný na sap warrior, leech attack/strenght/defence; protože je zkrátka dobrý ve všem.
Boj: Takže vaším cílem je opravdu rozlámat skeletal horrora na malé kousky. Postupem času bude čím dál tím slabší, důležité je přežít krušné začátky.
Boj začněte se zapnutým magic protectem, aby musel používat melee. Pokud chcete vidět opravdu krásná trojciferná čísla začínající trojkou a speciální efekty, tak protect na chvíli vypněte. Snažte se přečkat celkem slušné melee údery ve zdraví, přibližně po 1/5 životů mu odseknete ruku, která odletí dost daleko. V té chvíli se vykašlete na boj a běžte honem sebrat ruku, než se vrátí k horrorovi (vyléčil by se). Kost v batohu nestačí, musíte ji rychle zakopat.
Druhá ruka už je trochu lepší, ale přesto vás bude bolet. Zase rychle čapnout a zakopat. V tu chvíli už nemá skeletal horror jak útočit magií, proto můžete přepnout na melee protect. Pak už to jde rychle. Ulomit a zakopat ocas. A nakonec rozdrtit ubohého invalidního skeletona
s combatem 100.
Je šance, že po něm zbude elite clue scroll. Taky jsem si bláhově myslel, že na desátý pokus se to určitě povede…
Zkušenostní aktivityShattered HeartKdy: Přesně jednou týdně
Kde: Všude, kde trénujete skilly; úlomky nosíte do Varrockého Muzea.
Požadavky: Nic, stačí level 1. Ale poté možná nebudete mít dostupný „flákačský“ trénink.
Odměna: Asi 5k zkušeností do každého skillu; krásná socha ve studovně v POH.
Výbava: Jen, co potřebujete na daný skill. Ale rozhodně se hodí „Statue collection bag“, který uchovává všechny úlomky a také vám ukáže, které ještě nemáte. Dá vám ho jeden z chlápků sedící poblíž podstavce sochy v muzeu.
Popis: Vaším úkolem je sbírat úlomky z prokletého mága Dahmaroca, který byl v druhém věku proklet při boji kvůli runám. Úlomky získáváte trénováním nebojových skillů a to obvykle ne jakýmkoliv trénováním.
Pokud máte plný batoh (např. při fletching a cooking), tak je dostanete místo předmětu, který byste normálně získali (tj. luk a upečená ryba). Pokusím se rozebrat jednotlivé skilly.
Agility – dokončení celé trasy (kola). Doporučuji Ape Atoll, i když po čase začne lézt na nervy (--> Wilderness).
Herblore – čištění herbů a dokončování lektvarů, barbarian se nepočítají. Nejlépe čistěte herby a pak dělejte lektvary. Propojte s Farming. Když máte nedostatek nedokončených lektvarů, kupte si např. levný Guam potion(unf) a přidávejte eye of newt. Rubidium nemám vyzkoušené, protože shánět 500 rubidia je o duševní zdraví.
Thieving – vybírání kapes. Master farmer v Draynoru je skvělý, pokud chcete ještě court summons, navštivte Ardougne knighty v Ardougne (používejte gloves of silence).
Crafting – výroba šperků, kožených brnění, skla (hezky v peci, žadný Superglass make). Doporučuji vyrábět gold ringy/bracelety. Hezky mizí
v GE a jsou dražší než gold bar.
Runecrafting – výroba run (ne, za tučňáky žádné úlomky nebudou). Celkem fuk, co budete dělat. Já chodím do ZMI nebo na astral runy,
když mám náladu.
Mining– těžbou rud. Snadný rock. Ať těžíte cokoliv, máte rock prakticky hned.
Smithing – jeden z těžších, pokud trpíte nedostatkem rudy. Funguje tavení i kování. Ale cannonballs také.
Fishing – Jákékoliv ryby, které lovíte pomocí big net. Monkfish funguje bezvadně. Pro nižší levely makrely v Catherby.
Cooking – Vaření jakýchkoliv ryb. Ryby z týdne Miscellanie vám vystačí na 2-3 kola úlomků.
Fletching – výroba luků z dřeva. Tady záleží na štěstí – někdy máte oba úlomky z 50 logů, někdy musím jít vylovit maple z Miscellanie, protože 1000 bylo málo. Ale vesměs snadný rock, protože vám stačí každých patnáct sekund třikrát kliknout.
Woodcutting – kácením stromů, jakýchkoliv. Většinou mám oba úlomky během dvou batohů yew logs.
Firemaking – pálením dřeva. Obyčejně mi oba úlomky zaberou tak šest batohů maple logs.
Farming – sklízením produktů. Doporučuji sklízet zeleninu.
Construction – děláním čehokoliv, co dává Construction xp. Židle, krby, knihovny, poličky, dungeon doors, demonic thrones…
Hunter – veškeré pasti, sokolnictví a charm sprites. Pozor, trvá to dlouho.
Když už konečně seženete všechny úlomky, vydejte se do muzea a přidávejte na podstavec (lze i jednotlivě, ale vždy dva od daného skillu).
Do každého skillu dostanete +-5k zkušeností na lvl 70.
Až dokončíte sochu ..... (nerozbalujte, jestli se chcete nechat překvapit)
Tears of GuthixKdy: Jednou týdně, přesně na minuty. Z quest logu opět můžete zjistit přesný čas. Za týden musíte získat buď 1 quest point, anebo 100.000xp. Pro rychlé získávání zkušeností vřele doporučuji cirkus, kde za pět minut získáte okolo 45k xp.
Kde: V Lumbridge dungeonu, po začátku questu Lost Tribe běžte ze sklepa dírou ve zdi a pak pořád na jih, až nakonec, do jeskyně s vchodem u obřích žab. Pokud jste se v Lost Tribe ještě neprokopali zdí, musíte jít do Lumbridge swamp, od obchodníka si koupit svíčku, pokud jste
na ni zapomněli, a projít kus cesty na východ kolem wall beasts (jestli nemáte dost tvrdou lebku, musíte si vzít spiked helmet), až na jih
k žabám.
Požadavky: Vlastně nic, jen quest Tears of Guthix, který vám zadá přímo Juna.
Odměna: Zkušenosti do nejnižšího skillu. Pro levely 30- se zkušenosti počítají jako level*30; pro levely 30+ je to level*60.
Výbava: Světlo. Radím vám zahodit svíčky, ušetříte si spoustu problémů. Jakýkoliv seers‘ headband z Seers‘ Village tasků funguje jako nevyčerpatelné světlo, s různou silou. S headbandem z hard tasků úplně zmizí rozdíl mezi osvětlenými místy a místy, kde je tma.
Popis: Vaším úkolem je nasbírat co nejvíc modrých slz a vyvarovat se těm zeleným. Ty se totiž nepřičítají, ale odečítají. Žádná speciální strategie není, budete muset sledovat, kde jsou modré prameny a až skončí přejít jinam.
Malá rada – často se stává, že slzy zmizí jen na okamžik a pak se hned vrátí, proto se alespoň v 65% případů vyplatí chvíli počkat, půl vteřiny postačí. Čím víc máte quest pointů, tím déle můžete v jeskyni zůstat. Dobrým výsledkem je, když za každé vaše dva qp získáte jednu slzu.
Court CasesKdy: Přesně každé dva týdny (je jich celkem 16)
Kde: Soudní dvůr v Seer’s Village. Východní okraj města.
Požadavky: 65 Defence na obhájce (defender); 65 Attack na žalobce (prosecutor). Také quest King’s Ransom. Než se do toho budete moci skutečně obout, musíte nejdřív splnit úvodní case Mugger vs. Roger Murray, který vás provede soudními procedurami.
Court summons: Nejzákladnější požadavek. Tyhle mršky totiž nedostáváte automaticky, ale náhodně při určitých činnostech. Pozor,
do desátého court summons je získávání snadnější (pro představu okolo 12k gp nakradených od Ardougne knights mi vždy stačilo),
ale Court Cases 10-14 je vyloženě řehole. 80k v Ardougne stále nebylo dost, tak jsem šel na hill gianty, ale summons jsem pak získal už rychle. Čtrnáctý jsem vymlátil jen z giantů (fakt odhad – asi 150 moss + 100 hill).
Odměna: Barrister’s wig za šest splněných případů, barrister’s top za deset splněných a gavel (kladívko) za všech čtrnáct. Kladívko spouští „Order“ emote - nic extra; jen třikrát klepnete před sebe.
Z Court Cases také získáte spoustu různých nesmyslů jako odměnu z jednotlivých případů. Například spicy stew od Evil Davea; goblin wire
od Dorgesh-Kaan goblinů; rainbow afro od Party Petea a „Faint“ emote od Mima.
Výbava: Ring of Charos(a) se hodí; teleportační runy na těch pár případů, kde musíte prověřit svědky mimo soudní dvůr. Také dobrá paměť
(nebo chytrý zápisník) a schopnost číst si, co kdo říká a ne jen odklikávat -> pak vám totiž nezbude nic jiného, než metoda pokus-omyl.
Popis: Vaším úkolem je přesvědčit porotu (jury), že je obžalovaný (defendant) vinen (guilty), pokud máte roli žalobce (prosecutor), anebo nevinen (not guilty) za obhájce (defence). Popíši průběh:
1) Clerkovi v Seers’ Village ukažte court summons a poté mu odpovězte, jestli chcete obhajovat nebo žalovat. Roli později odpovídají i zkušenosti a už ji nemůžete měnit. V šuplíku vedle si vyzvedněte věci týkající se případu. Obvykle jsou to 2 papíry (3, pokud určujete otisk prstu) a možná i crime-viewing orb (nebo tak něco).
2) Přiložené papíry si pročtěte. V prvním se píší informace o osobách, v tom druhém informace o zločinu. Případný třetí vypadá většinou tak,
že je v něm obří lupa a tři vzorové otisky a vy máte zjistit, čí otisk máte před sebou.
V papírech také píší, koho všeho byste měli proklepnout, proto všechny obejděte (občas budete muset opustit Seer’s Village - např. v případu Barbarians vs. Wizards, kdy pobíháte po Rellece a Lunar Isle).
Crime-viewing orb funguje jako teleport na místo činu, kde obcházíte ve vymezeném prostoru (mimochodem je zmrazený čas) a s lupou hledáte důkazy (Use Glass -> vše okolo). Obyčejně najdete otisk prstu.
3) Poté, co si pokecáte se všemi svědky a prohlédnete všechny prohlédnutelné důkazy (a hlavně si to pamatujete), můžete sejít dolů
po schodech.
4) Seznamte se, takhle to dole vypadá. Případ začal. Soudce začne mluvit; upřesní, o co v případu jde a na co byste se měli zaměřit
(abyste neobhajovali muggera, když jste žalobce, atd.). Pak začne prosecutor. Postupy u obou rolí jsou stejné, proto to rozeberu později. Pokud jste obhájce, tak si všímejte, co žalobce říká, abyste neopakovali to samé za jinou roli. To pak moc obžalovanému nepomůžete.
Teď jste na řadě (konečně) vy. Promluvte se soudcem (dokonce se ho můžete zeptat „Co mám dělat, já vůbec nevím!“ a on to přejde
s klidem a začne vysvětlovat) a oznamte mu, že budete předkládat důkazy. U každého důkazu jsou většinou tři možnosti, jak ho popsat a obvykle to není jen 1 správná a ostatní špatné, ale různě namixované (2:1; 1:2; 0:3…). Mohu vás ovšem ujistit, že se třemi správnými odpověďmi se nesetkáte. Například v případu, kde se posuzuje právo loupežníka zakrývat si obličej, máte na výběr mezi tímto: „Tato maska byla nalezena u obžalovaného.“; „Tato maska slouží k zakrytí obličeje obžalovaného“; „Tato maska je jistě velice pohodlná.“ Když rozeberete možnost ‚a‘ a následně odpovíte, že je jeho vlastnictvím, není divné, že se u něj našla. Béčko vám přihorší a o možnosti ‚c‘ porota neví, co si má myslet.
Ještě rada – pokud v půlce popisu důkazu/zpovídání svědka vidíte, že jdete špatným směrem, tak ještě než dáte porotě možnost si něco myslet, můžete kliknout znovu na soudce a vybrat cokoli jiného.
Po důkazech následuje zpovídání svědků. Je to velmi podobné, až na to, že narozdíl od důkazů vám odpovídají. Jinak je to to samé. Prostě
je předvoláte a ptáte se jich na to samé, na co jste se jich ptali už v bodě 2 a co se vám líbilo.
Ještě nezapomeňte, že každý z pozdějších Court Cases má nějakou specialitu, například u Mima se musíte dorozumívat pomocí emotes nebo obžalovaný Evil Dave si sám sobě vědomě přihoršuje.
Když už jste si jisti, že jste vyhrabali každou věc, co by vám mohla pomoci, řekněte soudci, že byste chtěli vyhodnotit případ (summarise case).
Pak vám naskočí okno, ve kterém si můžete ještě naposled přilepšit vybráním člena poroty, který bude soucítit s vaším případem, tady uplatníte Ring of Charos(a).
Zobrazí vám osobnosti jednotlivých porotců (máme tu Archera, který nesnáší zlo; nebo Barbariana, který má rád svůj národ -> Barbarians vs. Wizards, a spoustu dalších).
Porota rozhodne a to buď GUILTY/NOT GUILTY nebo UNDECIDED (nerozhodný rozsudek). Pokud není vyřčen jednoznačný rozsudek porotou (vinen/nevinen), nevyhráli jste, ale ani neprohráli. Případ můžete zopakovat.
Pokud jste vyhráli, tak gratuluji. Pokud ne, tak jste… tak přeji hodně štěstí napodruhé.
Teď přišla chvíle na zaslouženou odměnu.
Nakonec bych vám chtěl ke všem plánovaným aktivitám popřát hodně štěstí, pevné nervy, ale hlavně – nezblbněte z nich!