http://services.runescape.com/m=news/behind-the-scenes-special-edition
Ve zkratce česky:
2012
Grandmaster Quest (high level content)
Do konce roku se dočkíme jednoho grandmaster questu z prostředí TzHaar, který ukončí tuto questovou sérii jedním z největších soubojů který jsme kdy zažili a také nám přinese velice bohatý reward.
POP (high level content)
Také se ještě dočkáme jednoho z největších projektů tohoto roku a tím budou Player-Owned Ports. Hráč si bude moct vybudovat vlastní přístav, lodě a vše ostatní co je s tím spojeno a posílat je na plavby na východ odkud dostaneme odměny o kterých se nám ani nesnilo.
Vánoce
Vánoční event bude spojen s chudákem psem ve Varrocku, který si podle Jagexu také konečně zaslouží šťastné vánoce.
God Statues (i pro F2P!!)
Nové D&D kde budeme pomáhat vášnivému umělci stavět sochy celé řady bohů.
Early 2013
Grandmaster Quest (very high level content)
Na začátku nového roku bychom se měli dočkat dalšího grandmaster questu spojeného s bohy. Má to být jeden z nejúžasnějších questů, který hru změní jednou pro vždy. Pro mnoho lidí to má být update na který čekali mnoho let. Jelikož bude hrozně moc velkolepý tak nám přinese i hrozně moc velkolepý reward.
Kalphite King (very high level content)
Začátkem nového roku bychom se také měli dočkat prvního bosse tvořeného pro EoC. Dropovat bude novou high-level výbavu a jiné srandy.
Wilderness Warbands (high level)
Ve wildu je schované něco po čem bohové velice prahnou, tudíž proto vyslali jedny ze svých nejsilnějších důstojníků. Ovšem jak je všem známo, bohové nikdy neumí pracovat společně a tak je pouze otázkou času kdy se celá tato výprava promění v jednu velkou bitvu. Na nás je abychom jejich stanoviště dobili buďto hrubou silou nebo za použití non-combat skillů.
Ranger/ Slayer Dungeon (high level plus)
Toto je pořád pouze na začátku vývoje (tudíž nechápu proč to zařadili do "Early 2013" ale nvm). Má to být dungeon, který má poskytnout perfektní prostředí na trénink Ranged a by zde měla být možnost získat nové vybavení.
Dalé v 2013
RuneScape: Next Gen (all)
Díky tomu, že ze SS a SOF už vydělali dost peněz, tak si mohli dovolit investovat do vylepšení grafiky a hratelnosti. Proto se v roce 2013 dočkáme přechodu na HTML5 a jiných vychytávek.
New Skills (all)
V roce 2013 se dočkáme hned dvou nových skillů, jeden z nich bude "resource collection skill" a druhý "support skill" které spolu mají souviset (WC -> FM, Fish -> Cook atd.). Budou zahrnovat nejstarší obsah hry a jsou navrženy tak aby vyhovovaly old-school stylu hry, také ovšem mají doplňovat celou hru.
Epic Story Conclusions (various)
Dočkáme se závěrů některých questových linií. Svůj názor na to které by to měli být můžete vyjádřit zde.
Construction Rework (all)
Dočkáme se také kompletního reworku Construction skillu. Vypadá to tak že své baráčky budeme moci konečně ukázat světu, stavět dungeony a nechat hráče aby je prozkoumali. Také zde má být možnost budouvat a bránit pevnosti.
World Events (all)
World Eventy budou pro vás šancí zanechat stopu ve světě (RS ofc). Budete bojovat za to v co věříte že je správné a musíte u toho zapojit mozek (u některých asi problém) i svaly. Přetvořte Gielinor podle vaší vůle!
Level Up my Stuff (all)
Dostaneme možnost zdokonalovat svoji výzbroj jak po stránce kosmetické tak po stránce užitkové. Budeme si moct vybrat ze škály různých bonusů které budou zlepšovat nejen kvalitu, ale i vzhled. Také si vybavení budeme možná moci samy pojmenovat. Slibují že se tento update nebude vztahovat pouze na "combat equipment" nýbrž i na "training gear" jako například krumpáče a další věci které nám pomáhají v tréninku. Možná i "summoning creatures"!
Bosses Galore and Grouping Systems (all)
S nástupem EoC mohou konečně přidat všechny ty zajímavé nápady na kosti drtící a hráče vraždící monstra pro skupiny i jednotlivce. Jelikož nikdo nerad čeká na to než se nějaká skupinka objeví, připravují pro nás systém, kde si budeme moci rychle a pohodlně vybrat ideální tým.
Máme brát v úvahu to, že některé z těchto updatů jsou zatím jen pouhým nápadem vývojářů a mají ještě daleko k dokončení. Díky tomu se ještě mnoho věcí může změnit nebo se mohou úplně přetvořit.
I přesto se ale v roce 2013 máme na co těšit.
Grandmaster Quest (high level content)
Do konce roku se dočkíme jednoho grandmaster questu z prostředí TzHaar, který ukončí tuto questovou sérii jedním z největších soubojů který jsme kdy zažili a také nám přinese velice bohatý reward.
POP (high level content)
Také se ještě dočkáme jednoho z největších projektů tohoto roku a tím budou Player-Owned Ports. Hráč si bude moct vybudovat vlastní přístav, lodě a vše ostatní co je s tím spojeno a posílat je na plavby na východ odkud dostaneme odměny o kterých se nám ani nesnilo.
Vánoce
Vánoční event bude spojen s chudákem psem ve Varrocku, který si podle Jagexu také konečně zaslouží šťastné vánoce.
God Statues (i pro F2P!!)
Nové D&D kde budeme pomáhat vášnivému umělci stavět sochy celé řady bohů.
Early 2013
Grandmaster Quest (very high level content)
Na začátku nového roku bychom se měli dočkat dalšího grandmaster questu spojeného s bohy. Má to být jeden z nejúžasnějších questů, který hru změní jednou pro vždy. Pro mnoho lidí to má být update na který čekali mnoho let. Jelikož bude hrozně moc velkolepý tak nám přinese i hrozně moc velkolepý reward.
Kalphite King (very high level content)
Začátkem nového roku bychom se také měli dočkat prvního bosse tvořeného pro EoC. Dropovat bude novou high-level výbavu a jiné srandy.
Wilderness Warbands (high level)
Ve wildu je schované něco po čem bohové velice prahnou, tudíž proto vyslali jedny ze svých nejsilnějších důstojníků. Ovšem jak je všem známo, bohové nikdy neumí pracovat společně a tak je pouze otázkou času kdy se celá tato výprava promění v jednu velkou bitvu. Na nás je abychom jejich stanoviště dobili buďto hrubou silou nebo za použití non-combat skillů.
Ranger/ Slayer Dungeon (high level plus)
Toto je pořád pouze na začátku vývoje (tudíž nechápu proč to zařadili do "Early 2013" ale nvm). Má to být dungeon, který má poskytnout perfektní prostředí na trénink Ranged a by zde měla být možnost získat nové vybavení.
Dalé v 2013
RuneScape: Next Gen (all)
Díky tomu, že ze SS a SOF už vydělali dost peněz, tak si mohli dovolit investovat do vylepšení grafiky a hratelnosti. Proto se v roce 2013 dočkáme přechodu na HTML5 a jiných vychytávek.
New Skills (all)
V roce 2013 se dočkáme hned dvou nových skillů, jeden z nich bude "resource collection skill" a druhý "support skill" které spolu mají souviset (WC -> FM, Fish -> Cook atd.). Budou zahrnovat nejstarší obsah hry a jsou navrženy tak aby vyhovovaly old-school stylu hry, také ovšem mají doplňovat celou hru.
Epic Story Conclusions (various)
Dočkáme se závěrů některých questových linií. Svůj názor na to které by to měli být můžete vyjádřit zde.
Construction Rework (all)
Dočkáme se také kompletního reworku Construction skillu. Vypadá to tak že své baráčky budeme moci konečně ukázat světu, stavět dungeony a nechat hráče aby je prozkoumali. Také zde má být možnost budouvat a bránit pevnosti.
World Events (all)
World Eventy budou pro vás šancí zanechat stopu ve světě (RS ofc). Budete bojovat za to v co věříte že je správné a musíte u toho zapojit mozek (u některých asi problém) i svaly. Přetvořte Gielinor podle vaší vůle!
Level Up my Stuff (all)
Dostaneme možnost zdokonalovat svoji výzbroj jak po stránce kosmetické tak po stránce užitkové. Budeme si moct vybrat ze škály různých bonusů které budou zlepšovat nejen kvalitu, ale i vzhled. Také si vybavení budeme možná moci samy pojmenovat. Slibují že se tento update nebude vztahovat pouze na "combat equipment" nýbrž i na "training gear" jako například krumpáče a další věci které nám pomáhají v tréninku. Možná i "summoning creatures"!
Bosses Galore and Grouping Systems (all)
S nástupem EoC mohou konečně přidat všechny ty zajímavé nápady na kosti drtící a hráče vraždící monstra pro skupiny i jednotlivce. Jelikož nikdo nerad čeká na to než se nějaká skupinka objeví, připravují pro nás systém, kde si budeme moci rychle a pohodlně vybrat ideální tým.
Máme brát v úvahu to, že některé z těchto updatů jsou zatím jen pouhým nápadem vývojářů a mají ještě daleko k dokončení. Díky tomu se ještě mnoho věcí může změnit nebo se mohou úplně přetvořit.
I přesto se ale v roce 2013 máme na co těšit.